کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح ویژه مجلس برای کاهش محسوس قیمت خودرو


کد خبر : ۷۳۶۵۲دوشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹:۱۷۱۹۸۸۳ بازدید

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس ارئه شده است، گفت: مالیات یک روش ...
طرح ویژه مجلس برای کاهش محسوس قیمت خودروطرح ویژه مجلس برای کاهش محسوس قیمت خودرو

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس ارئه شده است، گفت: مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان اظهار داشت: طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس شورای اسلامی ارائه شده ‌و امیدواریم هرچه زودتر این طرح تصویب شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی خودرو در دست بررسی و اقدامات لازم است، گفت:  این طرح شامل برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت است و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح قیمت خودرو کاهش یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این طرح در بلندمدت  این است که تولید خودرو و عرضه آن افزایش یابد، افزود: قطعا با این شیوه قیمت خودرو کاهش محسوسی پیدا می‌کند.

وی افزود: بر‌اساس طرح جامع ساماندهی خودرو، کسانی که چندین خودرو به‌نام دارند و افراد سودجویی که اقدام به دلالی یا احتکار خودرو می‌کنند و سبب گرانی در بازار می‌شوند باید مالیت بر خودرو بپردازند. مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.

طاهری یادآور شد: طرح جامع ساماندهی خودرو ارائه شده و در کمیسیون مربوط برررسی و امیدواریم هر چه زودتر نهایی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها