کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک نماینده مجلس فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد


کد خبر : ۷۳۶۲۸یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶:۱۲۴۵۱۴۲ بازدید

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس با انتقاد از شایعه‌پردازی‌های صورت گرفته درباره حقوق نمایندگان، گفت: ضمن انتشار فیش حقوقی‌ام باید اعلام ...
یک نماینده مجلس فیش حقوقی‌اش را منتشر کردیک نماینده مجلس فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد

رضا آریان‌پور با اشاره به اینکه مجلس اخیر از همان روز‌های ابتدایی بنای خود را برای کار جدی در راستای نیاز‌های مردم پایه‌گذاری کرده است، اظهار کرد: هر چند معتقد هستم هیچ‌گاه نمی‌توانیم ادعا کنیم که از خطا و اشتباه مبرا هستیم، اما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که صادقانه به مردم خدمت کنیم.

به گزارش ایران جیب از فارس، وی با انتقاد از طرح برخی شایعات در فضای مجازی پیرامون حقوق‌های ۲۳۰ و ۲۶۰ میلیونی نمایندگان مجلس، افزود: این موضوع را بیشتر یک شیطنت رسانه‌ای و سوءاستفاده از عدم شفاف‌سازی صورت گرفته و یا به عبارتی انعکاس غیرواقعی حقیقت می‌دانم که امیدوارم مردم آگاه و فهیم کشورمان با دقت در اخبار منتشر شده مانع از سیاه‌نمایی توسط برخی افراد شوند.

* کل حقوق نمایندگی ۱۲ میلیون تومان است/ حقوق مجلس یک پنجم حقوق قبلی‌ام است

نماینده مردم شرق استان گلستان با تاکید بر اینکه هر چند فیش حقوقی را یک موضوع شخصی می‌دانم، اما برای دفاع از حیثیت نمایندگان و مجلس مجبور به انتشار آن هستم، خاطرنشان کرد: بنده با مدرک دکترای تخصصی و داشتن سابقه ایثارگری و ... مجموعا تمامی حقوقم در مجلس شورای اسلامی ۱۲ میلیون تومان است.

آریان‌پور با اشاره به اینکه بنده پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی فقط از یک بیمارستان کارانه‌ای معادل حقوق مجلس دریافت می‌کردم، ادامه داد: حقوق بنده قبل از تصدی عنوان نمایندگی تقریبا چهار الی پنج برابر حقوق فعلی‌ام در مجلس بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه در رسانه‌ها به عنوان حقوق نمایندگان مطرح شده انعکاس زاویه‌دار اخبار بوده است، گفت: مجلس همچون همه دوره‌ها مبلغی را به عنوان ودیعه مسکن در اختیار نمایندگان قرار داده است که این دوره نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را به ما واگذار کرده که اتفاقا با توجه به افزایش چند برابر قیمت مسکن و رهن و اجاره، این مبلغ نسبت به دوره قبل نیز ۲۰ درصد کاهش داشته است.

nf9b4y1ga5tt0iv4hkfx.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها