کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهره مندی سودجویان از ضعف دولت در کنترل بازار


کد خبر : ۷۳۵۱۴چهارشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰:۴۳۴۵۱۸ بازدید

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس می گوید از آنجایی که دولت تاکنون عملکرد مناسبی نداشته و فعالیت چندانی برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها ...
بهره مندی سودجویان از ضعف دولت در کنترل بازاربهره مندی سودجویان از ضعف دولت در کنترل بازار

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس می گوید از آنجایی که دولت تاکنون عملکرد مناسبی نداشته و فعالیت چندانی برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها انجام نداده است، دلالان و سودجویان از امکانات کشور بهره مند می شوند.

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی، گفت: کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری با دعوت از سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعیت تولید و سیستم توزیع کالاهای اساسی را مورد بررسی قرار داد، امیدوارم دولت با افزایش نظارت و برنامه ریزی دقیق اقدامات موثری برای تامین اقلام موردنیاز مردم انجام دهد، زیرا تاکنون دولت عملکرد مناسبی برای این مهم نداشته و فعالیت چندانی برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها انجام نداده است.

دلالان و سودجویان از امکانات کشور بهره می برند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر دلالان و سودجویان از امکانات کشور بهره می برند، افزود: اگر رشد نرخ ارز و قیمت طلا تداوم داشته باشد، گرانی ها و افزایش بهای کالاهای دیگر نیز ادامه دار خواهد بود.

ضرورت تلاش بیشتر بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره وضعیت بازار ارز، اظهار کرد: اگرچه بانک مرکزی تلاش هایی برای کنترل نرخ ارز انجام می دهد، اما این اقدامات کافی نبوده و نمایندگان نیز از عملکرد آن راضی نیستند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره اقدامات مجلس یازدهم برای ساماندهی بازار و کنترل بازار، اضافه کرد: اگرچه طرح سوال از رئیس جمهور به دلیل گرانی‌ها کلید خورد و امید است این طرح آثار مثبتی داشته باشد اما کمیسیون های تخصصی نیز باید با برنامه ریزی مدون به دنبال تدوین طرح هایی برای ساماندهی بازار باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها