کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارات بی‌اساس نماینده عربستان در سازمان ملل علیه ایران


کد خبر : ۷۳۲۵۳چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹:۳۲۱۱۴۱ بازدید

نماینده عربستان در سازمان ملل به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

نماینده عربستان در سازمان ملل به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب‌نیوز، «عبدالله‌المعلمی» نماینده دائم عربستان در سازمان ملل روز سه‌شنبه در نشست شورای امنیت مدعی شد: ایران به رفتار غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد. گزارش سازمان ملل نشان داد که ایران در حملاتی که علیه عربستان انجام می‌شود، نقش دارد و در حال نقض قوانین بین‌المللی است. 

وی همچنین در مورد تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران گفت: اکنون نمی‌توانم تصور کنم که در صورت برداشتن تحریم‌های تسلیحاتی رفتار ایران چگونه می‌شود.

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در ادامه افزود: ما تاکنون حداکثر خویشتن‌داری را در مورد ایران داشته‌ایم. جامعه بین‌المللی نباید رفتارهای ایران در منطقه را نادیده بگیرد.

المعلمی افزود: موضع ما همچنان مخالفت با رفع تحریم‌های تسلیحاتی علیه تهران است و تلاش‌هایی در رابطه با لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران انجام خواهد شد.

وی در ادامه مدعی شد: دلایل و شواهد محکم زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ایران به انصارالله  سلاح می‌رساند و امیدواریم که شورای امنیت تحریم واردات سلاح به ایران را تمدید کند.

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل همچنین در مورد پیشنهاد صلح منطقه توسط ایران در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد: این طرح تلاش برای سلطه بیشتر ایران بر منطقه است. عربستان بسیار به این موضوع با دیده تردید نگاه می‌کند. ایران در حال تلاش برای دخالت در امور کشورهای منطقه است. دخالت‌های ایران در کشورهای منطقه غیرقانونی است. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها