کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حداکثر افزایش قیمت مجاز برای لوازم خانگی 25 درصد است


کد خبر : ۷۲۷۱۷شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰:۳۱۳۷۷۱ بازدید

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: براساس بررسی های انجام شده در ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مجاز ...
حداکثر افزایش قیمت مجاز برای لوازم خانگی 25 درصد استحداکثر افزایش قیمت مجاز برای لوازم خانگی 25 درصد است

فارس: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: براساس بررسی های انجام شده در ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مجاز برای تلویزیون ۲۰ درصد و برای سایر لوازم خانگی ۲۵ درصد تعیین شده است.

محمدرضا تابش امروز در نشست خبری در سازمان صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به مزیت های سامانه جامع انبارها گفت: در بررسی های انجام شده از سامانه جامع انبارها رشد بازرسی ها را در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ داریم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به سامانه گارانتی بیان داشت: این سامانه دو هفته آینده رونمایی خواهد شد که نقش قابل توجهی در کنترل بازار کالاهای مصرفی و با دوام خواهد داشت.

تابش با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: بر اساس این مصوبه ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴ الزامی است و هر ذینفعی فارغ از اینکه کالای لوازم خانگی آن تولید داخل و غیره و فارغ از نوع بزند مکلف است قیمت عرضه را در سامانه ۱۲۴ ثبت کند.

وی در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی بیان داشت: براساس بررسی های انجام شده در ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مجاز برای تلویزیون ۲۰ درصد و برای سایر لوازم خانگی ۲۵ درصد تعیین شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها