کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییرات ثبت شده در قیمت جهانی طلا


کد خبر : ۷۲۶۹۷شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳:۲۳۱۱۰۸ بازدید

در حالی که همزمان با نگرانی ها از به راه افتادن موج دوم شیوع کرونا و ترسیم چشم اندازی تیره و تار از اقتصاد جهانی توسط فدرال رزرو ...

در حالی که همزمان با نگرانی ها از به راه افتادن موج دوم شیوع کرونا و ترسیم چشم اندازی تیره و تار از اقتصاد جهانی توسط فدرال رزرو آمریکا اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا افزایش یافته است، قیمت فلز زرد روز جمعه شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.18 درصد رشد به 1730 دلار و 75 سنت رسید. در این هفته قیمت طلا حدود 2.7 درصد رشد داشت که بهترین عملکرد هفتگی از هفته منتهی به 10 آوریل تاکنون محسوب می شد. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی برای تحویل در ماه اوت با 0.14 درصد افت به 1737 دلار و 30 سنت رسید.

ادوارد مویا تحلیلگر بازار طلا در شرکت اوآندا گفت:‌«به رغم ترمیم اولیه شاخص های بورس در صبح روز جمعه، قیمت طلا به دلیل تداوم رشد تقاضا برای فلز زرد از سوی شرکت ها همچنان رو به افزایش بود.»

افزایش اخیر تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چندین ایالت آمریکا علاوه بر افزایش تعداد تست های انجام شده حکایت از بالا رفتن تعداد موارد ابتلای جدید دارد.

مویا افزود: «این موج دوم کرونا نیست. ویروس تنها دارد فعالیت خود را در سراسر آمریکا ادامه می دهد و این مانع از بازگشایی بسیاری از فعالیت ها در این کشور خواهد شد. این به معنای کاهش فعالیت های اقتصادی است که به نفع بازار طلا تمام خواهد شد.»

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه با نیم درصد رشد به 1135.05 تن رسید که بالاترین رقم در طی 7 سال گذشته بود. این آمار نشان دهنده افزایش اقبال سرمایه گذاران به سمت بازار طلاست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها