کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش فروش خودرو طرحی برای سرگرم کردن مردم


کد خبر : ۷۲۵۵۱دوشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵:۱۹۲۲۹۴۷ بازدید

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم معتقد است طرح های فروش فوری خودروسازان طرحی برای سرگرم کردن مردم بوده و غیراصولی و غیرعلمی است.
پیش فروش خودرو طرحی برای سرگرم کردن مردمپیش فروش خودرو طرحی برای سرگرم کردن مردم

عزت اله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت صنعت خودروسازی، گفت: مشکلات مربوط به این حوزه لوث شده است زیرا ساختار و مدیریت در شرکت های خودروسازی با کاستی و نقصان بسیاری روبه رو است.

خودروسازی‌ها براساس اصول بنگاه داری اداره نمی شوند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیش در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازی‌ها به حیات خلوت دولت تبدیل شده اند، افزود: اگرچه دولت در ایران خودرو 14 و سایپا 17 درصد سهام دارد، اما 100 درصد مدیریت این شرکت در اختیار دولت بوده و در تمامی انتصابات دخالت می کند.

وی با بیان اینکه خودروسازان براساس اصول بنگاه داری اداره نمی‌شوند، اظهار کرد: از آنجایی که خودروسازان در برابر هیچ نهادی پاسخگو نیستند، بدون حساب و کتاب و به صورت گعده ای مدیر تعیین می کنند.

ضرورت راه اندازی نظام جامع تولید و توزیع

این نماینده مردم در مجلس یازدهم پیش فروش خودرو را طرحی برای سرگرم کردن مردم برشمرد و اضافه کرد: این طرح‌ها غیرعلمی و غیراصولی است، زیرا شرکت‌های خودروسازی در تمام دنیا، به دنبال مشتری برای فروش محصولات خود هستند، اما در ایران برای فروش ۲۵ هزار دستگاه خودروی بی‌کیفیت حدود ۷ میلیون متقاضی ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: مادامیکه نظام جامع تولید، توزیع، مالیات، تعرفه، بیمه، صادرات و واردات راه اندازی نشود، نمی توان به بهبود وضعیت خودروسازی امید بست زیرا الزامات هر بخش مشخص نمی‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها