کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رهایی گروگان ۳۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت


کد خبر : ۷۲۳۷۹دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸:۳۸۹۸۱ بازدید

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از رهایی گروگان ۳۰ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زهک در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از رهایی گروگان ۳۰ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان "زهک" در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته یک فقره گروگانگیری در خیابان امام خمینی(ره) شهر زهک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۴سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ جوانی ۳۰ ساله را که به صورت پیاده در تردد بوده به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی زهک با بررسی اظهارات شاهدان عینی محل حادثه و سرنخ های موجود تحقیقات گسترده ای را آغاز و یکی از گروگانگیران را شناسایی و در کمتر از یک ساعت در یکی از روستاهای حاشیه شهر زهک دستگیر کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: دیگر اعضای این باند که خود را در یک قدمی قانون گرفتار می دیدند گروگان را در کمتر از ۳ ساعت در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی های اولیه از متهم دستگیر شده این پرونده مشخص شد که انگیزه آنها از این گروگانگیری اختلافات مالی بوده است.

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها