کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تست کامل خودرو مورد نظر قبل از خرید آن، مگه داریم ؟!!!


کد خبر : ۷۲۲۴۱جمعه، ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸:۰۶۱۹۸۸ بازدید

تاحالا شده قصد خرید خودرویی را داشته باشید ولی قبل از آن دوست داشته باشید آن خودرو را تست کنید و از قابلیت های فنی و امکانات رفاهی آن مطلع شوید؟ ولی ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی/ تاحالا شده قصد خرید خودرویی را داشته باشید ولی قبل از آن دوست داشته باشید آن خودرو را تست کنید و از قابلیت های فنی و امکانات رفاهی آن مطلع شوید؟ ولی در ایران عزیزمون معمولا وقتی به نمایندگی ها و نمایشگاه های خودرو مراجعه میکنید امکان تست درایو به شما نمیدهند و یا نهایتا میتونید چند دقیقه خیلی کوتاه با خودرو رانندگی کنید و شما میبایست فقط از طریق اطلاعات موجود در کاتالوگ و یا دیدن ظاهر خودرو از کم و کیف آن مطلع شوید وگاها زمانی که خودرو را خریدید و پس از استفاده از آن از توانایی ها و نقایص خودرو مطلع میشوید ولی دیگر جای پشیمانی و بازگشت وجود ندارد و ممکن است شما متحمل خسارت های مالی فراوانی بشوید در حالی که وقتی شما در خارج از کشور قصد خرید خودرویی را دارید میتوانید از نمایندگی آن خودرو درخواست تست درایو کرده و با خودرو مورد نظر در مسیر تست نمایندگی و یا جاده رانندگی کرده و با دید باز خودرو مورد نظر خودرا انتخاب نمایید !

اما راه چاره چیست؟ 

ما دو راه را به شما پیشنهاد میکنم : 

راه حل اول : به دوست و آشنا یا فامیلی که این خودرو را دارد مراجعه کنید، رو بزنید و با احساس شرمندگی و خجالت ، ماشین را برای مدت بسیار کمی قرض بگیرید و با کلی دلهره و نگرانی از بابت لطمه زدن به خودرو در مدت زمان کوتاهی یه دوری باهاش بزنید.

حتی ممکنه بخواهید کمی به ماشین فشار بیارید و تست صفر تا صد انجام بدید یا با قابلیت های هندلینگ و پایداری ماشین یکم مانور بدید که در این حالت و اینهمه ترس نمیشه. ممکنه یکم عذاب وجدان بگیرید مگر اینکه ماشین باجناقتون باشه !!!

راه حل دوم که خیلی هم هوشمندانه است و آپشنهای زیادی رو پیش روی شما میزاره این هست با خیال راحت ماشینی که قصد خریدش رو دارید اجاره کنید و خیلی شیک و با کلاس هر مدتی که دوست دارید باهاش رانندگی کنید و تمام آپشن ها ، نقاط ضعف و قدرت اون رو ارزیابی کنید.

مثلا تصور کنید با بودجه ای حدود 500 میلیون میخواهید یه ماشین جدید بخرید و 3 تا ماشین رو کاندید کردید : مزدا 3 نیو، هیوندای النترا یا کیا سراتو آپشنال ، هزینه اجاره روزانه هر کدام از این خودروها حدود 500 هزار تومان هستش یعنی فقط با 1.5 میلیون تومان میشه هر سه ماشین رو سوار شد و تست کرد، اونم هر ماشین یک روز کامل براش وقت دارید که همه چی رو چک کنید و این واقعا عالیه.

پس قبل از خرید خودرو یک لیست کامل از امکانات و قابلیت های ماشینهایی که قصد خریدش رو دارید آماده کنید مثلا مدت زمان یا شتاب صفر تا صد، هندلینگ سر پیچ و قدرت مانور، راحتی صندلی ها و سرنشینان جاداری ماشین، امنیت و مصرف بنزین و کلی امکان دیگه. با شرکت کاسپین رنت تماس بگیرید و ماشین اول رو درب منزل تحویل بگیرید، و مطابق با لیست خودرو را ارزیابی کنید. نکته جالب اینکه همه ماشین ها قبل از ارسال برای شما بصورت کامل شستشو و ضدعفونی میشود ، پس نگران کرونا هم نباشید.

نکته پایانی : برای اجاره وسیله نقلیه بدون راننده یک سری مدارک لازمه مثل کارت ملی، چک یا سفته یا سند، اما شرکت کاسپین رنت برای عموم شهروندان شرایطی رو فراهم کرده که با خیال راحت می تونید با کمترین مدارک خودروی دلخواهتون رو انتخاب کنید، همین حالا وارد لیست تعرفه کاسپین رنت شوید و خودروی مورد نظر خودتون رو رزرو کنید.

 


اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها