کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعطیلات در مازندران؛ کرونا با طعم نعنا و دوسیب!


کد خبر : ۷۲۱۹۵سه شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰:۲۹۱۹۱۳ بازدید

قبل از تعطیلات عید سعید فطر، بار ترافیکی در جاده‌های منتهی به مازندران سنگین شد و حجم بی‌شمار سفر مسافران در روزهای گذشته سبب اعمال ...

قبل از تعطیلات عید سعید فطر، بار ترافیکی در جاده‌های منتهی به مازندران سنگین شد و حجم بی‌شمار سفر مسافران در روزهای گذشته سبب اعمال محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه شدن محورهای استان شده بود. افزایش چشم‌گیر مسافران در مازندران در حالی است که شمار زیادی از مهمانان هر ساله برای بهره‌مندی از جاذبه‌های دریا به استان سفر می‌کنند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سواحل استان را در روزهایی گذشته در وضعیت قرمز قرار داده است. بی‌توجهی مسافران به برنامه‌های بهداشتی، استعمال دخانیات و در اختیار گذاشته وسایل تفریحی وضعیت نگران‌کننده را در سواحل و مازندران ایجاد کرده است و این استان را دوباره روی سرخط اخبار کرونایی قرار داده است.

بساط قلیان زودتر از موعد برپا شد

موج فزاینده حضور مسافران در ساحل خزر در حالی است که وضعیت جوی مازندران در ۲ روز گذشته ابری و همراه با بارندگی است و به‌دلیل تصمیم ستاد مقابله با کرونا هنوز طرح‌های سالم‌سازی دریا فعال نشده، اما بساط قلیان با طعم نعنا و دوسیب پیش از برچیده شدن کرونا و فعال شدن طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل استان به راه افتاده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها