کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شهادت مأمور پلیس در جدال با تبهکاران


کد خبر : ۷۲۱۳۴شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵:۰۱۱۲۹۷ بازدید

دو مرد تبهکار که به اتهام قتل مأمور کلانتری شهرک غرب در یک درگیری مسلحانه دستگیر شده‌اند در بازجویی‌ها منکر شلیک به افسر پلیس شدند این ...

دو مرد تبهکار که به اتهام قتل مأمور کلانتری شهرک غرب در یک درگیری مسلحانه دستگیر شده‌اند در بازجویی‌ها منکر شلیک به افسر پلیس شدند این در حالی است که تلاش برای دستگیری دو همدست فراری آنها ادامه دارد.

شامگاه چهارشنبه گذشته صدای شلیک چند گلوله در خیابان سپهر سعادت آباد به گوش رسید و لحظاتی بعد پیکر خونین یکی از مأموران کلانتری 134 شهرک غرب که بر اثر شلیک گلوله مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. بلافاصله تلاش کادر درمانی بیمارستان برای نجات استوار یکم میلاد خسروی آغاز شد و دو بار عملیات احیای قلبی ریوی صورت گرفت، اما ساعاتی بعد مأمور 26 ساله تسلیم مرگ شد.

گشت شبانه
به دنبال مرگ مأمور جوان بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و در تحقیقات صورت گرفته، همکار وی گفت: حدود ساعت 9 و نیم چهارشنبه شب بود و من به همراه شهید میلاد خسروی در حال گشتزنی در خیابان بودیم که ناگهان متوجه چهار مرد جوان شدیم. آنها دیلم به دست داشتند و می‌خواستند در یک خانه ویلایی را به زور باز کنند. او ادامه داد: از آنجایی که لباس شخصی به تن داشتیم به سراغ آنها رفته و با معرفی خودمان از آنها خواستیم توضیح دهند چه کار می‌کنند اما ناگهان به ما حمله کردند و سعی داشتند راه فراری پیدا کنند. در همین موقع یکی از آنها دست به اسلحه شد و به سمت میلاد خسروی شلیک کرد که تیر به گردن او اصابت کرد. در همان لحظه یکی از متهمان را دستگیر کرده و به تعقیب متهمان دیگر پرداختم. یک خیابان آن طرف‌تر موفق شدم نفر دوم را هم دستگیر کنم، اما دو نفر از آنها متواری شدند. درگیری ما 10 دقیقه بیشتر طول نکشید.  در ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده آنها منکر سرقت شده و مدعی شدند که برای فروش مواد مخدر به آن خیابان آمده بودند و اسلحه نداشتند. به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دو متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری اوامه دارد.
وصیت مأمور جوان
با شهادت مأمور جوان، میلاد خسروی که تنها فرزند خانواده بود، از آنجایی که او یک هفته قبل از شهادتش به پسر عمویش گفته بود بعد از مرگش او را در روستای «آقچه مزار» از توابع شهرستان بویین زهرا دفن کنند طبق وصیتش، پس از برگزاری مراسم تشییع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، پیکر مأمور جوان پنجشنبه گذشته در این روستا به خاک سپرده شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها