کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار درباره بارش‌های سیل آسا در 5 استان


کد خبر : ۷۲۱۱۲پنجشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲:۱۶۲۴۱۰ بازدید

کارشناس سازمان هواشناسی درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های کرمان، شرق فارس، جنوب اصفهان، جنوب یزد و شمال هرمزگان هشدار داد.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های کرمان، شرق فارس، جنوب اصفهان، جنوب یزد و شمال هرمزگان هشدار داد.

محمد اصغری گفت: بارش‌ها در بخش‌های شمالی استان سیستان و بلوچستان امروز ضعیف‌تر است، اما شاهد رگبار و صاعقه و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

وی از عشایر کوچ رو خواست تا ۲۴ ساعت آینده از هرگونه رفت و آمدی خودداری کنند.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر با شدت باد‌های جنوبی مواجه خواهد بود که پیش بینی می‌کنیم امروز و فردا و حتی شنبه حداکثر دما در مناطقی از شرق استان مازندران به ۴۰ درجه هم برسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بخش‌هایی از غرب اصفهان، استان مرکزی و قسمت مرتفع در قم شرایط برای بارش‌های خفیف مهیاست.

اصغری افزود: از عصر شنبه شاهد ریزش هوای خنک خواهیم بود و در شمال غرب با توجه به تغییر توده هوا هموطنانمان در آذربایجان شرقی و غربی در دو روز آینده و تا اواسط هفته آینده توقع تندباد‌های لحظه‌ای را داشته باشند.

وی گفت: در همین ارتباط شاهد کاهش دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خواهیم بود و این وضع تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای تهران گفت: این افزایش دما در روز عید فطر به حداکثر می‌رسد و ۳۵ درجه خواهد بود.

وی گفت: آب‌های دریای خزر از عصر شنبه مواج خواهد بود و ارتفاع موج در مناطق فراساحلی به دو متر می‌رسد و این شرایط تا دوشنبه قابل پیش بینی است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها