کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امکان کنسل رایگان هتل فقط در شبکه رزرواسیون اینترنتی هتل های ایران


کد خبر : ۷۰۹۴۰پنجشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸:۵۳۴۵۴ بازدید

بدون شک تاثیرگذارترین اتفاق در جهان کورونا است. ویروسی که برای ما ایرانی ها با تعطیلات سال جدید همراه شد و برنامه ریزی میلیون ها فرد را از بین برده است.

بدون شک تاثیرگذارترین اتفاق در جهان کورونا است. ویروسی که برای ما ایرانی ها با تعطیلات سال جدید همراه شد و برنامه ریزی میلیون ها فرد را از بین برده است.

در حوزه گردشگری؛ تقریبا 100درصد تورها و پروازهای خارجی و رزرو هتل ها کنسل شده اند و میلیاردها تومان به مردم و شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری و همچنین هتل ها ضرر وارد شده است. هرچند تقریبا همه کسانی که از مردم پول گرفته بودند موظف به بازپرداخت کامل هزینه های دریافتی شده اند؛ اما تقریبا همه شرکت ها، بازپرداخت این پول ها را منوط به دریافت مجدد آن از هتل یا ارائه دهنده خدمات مربوطه کرده اند. یعنی برای مثال ابتدا باید آن هتل پول دریافتی را برگرداند به شرکت مورد نظر تا آن شرکت بتواند وجه دریافتی را به مشتری عودت کند. این تاخیر بسیاری از مردم کشورمان را آشفته کرده است.

البته در این اوضاع؛ اخبار خوب هم گاهی به گوش میخورد.باخبر شدیم برخی از شرکت های گردشگری مانند هتل یار که بزرگترین رزرواسیون با تخفیف هتل های ایران می باشد؛ تمامی وجوه دریافتی از مشتریان خود را به صورت مستقل و بدون تاخیر برای بازپرداخت هتل، در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ کسری به مردم عزیزمان عودت نمودند. ما نیز به نوبه خود از چنین شرکت هایی سپاسگزار هستیم.

در پرس و جویی که با سایت هتل یار داشتیم؛ این وب سایت اعلام نمود که تمام وجوه مشتریان خود را بدون کسری و به صورت مستقل قبل از تحویل سال عودت نموده است.

ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند سامانه رسمی رزرو با تخفیف هتل در ایران (هتل یار)، مطابق برنامه های اعلام شده از سوی این سایت، هتل یار تصمیم دارد در سال جدید (1399)، برای نخستین بار در ایران، خدمات کنسل رایگان رزرو هتل در تهران، کیش، مشهد و دیگر شهرهای ایران را ارائه دهد.

بنابراین  شما می توانید از این به بعد، بعد از رزرو هتل، در صورتی که برنامه سفر شما تغییر کرد، رزرو خود را کنسل و مبلغ پرداخت شده را بدون هرگونه جریمه کنسلی به طور کامل دریافت نمایید. جهت رزرو هتل و بهره مندی از خدمات کنسل رایگان رزرو هتل های ایران، کافی است نام " هتل یار "را در گوگل جستجو کنید.

این امکان پس از راه اندازی مجموعه هتل های کشور ارائه خواهد گردید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها