کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توزیع مواد مخدر با ناخالصی های مرگبار


کد خبر : ۷۰۶۳۰سه شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵:۴۴۷۲۰ بازدید

این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا و تبعات آن در کشور قاچاقچیان مواد مخدر با افزودن ناخالصی های زیان بار به مواد مخدر سلامت مصرف کنندگان ...

این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا و تبعات آن در کشور قاچاقچیان مواد مخدر با افزودن ناخالصی های زیان بار به مواد مخدر سلامت مصرف کنندگان را به خطر انداخته اند. به همین منظور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا دراین باره هشدار داد.

سردار محمد مسعود زاهدیان دراین باره به ایرنا گفت: شیوع کرونا باعث شده قیمت موادمخدرافزایش یابد. همچنین محدودیت ترددها در شهر و برخوردهای پلیس، سبب شده تا فروشندگان موادمخدر برای فروش مواد، ناخالصی‌هایی را به آن اضافه کرده که بسیار خطرناک بوده و سلامت مصرف‌کنندگان را به خطر می‌اندازد.وی ادامه داد: قیمت مواد مخدر به خاطر سخت گیری های رفت و آمد بین شهرها و کنترل بیشتر پلیس گران شده و انتقال مواد مخدر به نقاط مختلف کشور را سخت‌تر کرده است. کشفیات مواد مخدر نیز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد بیشتر شده است چرا که برخورد پلیس و محدودیت در ترددها سبب شده تا مواد مخدر به دست توزیع کنندگان نرسد.

وی ادامه داد: فروشندگان برای حفظ بازار خود قیمت مواد مخدر را به گونه ای نگه داشته اند تا مصرف کنندگان، مواد مخدر مورد نیاز خود را تأمین کنند براین اساس از ناخالصی هایی در تولید مواد مخدر استفاده می کنند که برای سلامت افراد بسیار خطرناک است. زاهدیان اضافه کرد: بهترین راه این است که مصرف کنندگان مواد مخدر در شرایط فعلی به مراکز درمانی مراجعه کرده و با استفاده از درمان، اعتیاد خود را کنار گذاشته تا سلامتی خود را حفظ کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها