کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت 54 زندانی فراری به ندامتگاه سقز


کد خبر : ۷۰۵۸۶دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷:۴۹۵۱۳ بازدید

با گذشت حدود ۱۰ روز از فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز حالا خبرها حاکی از آن است که تاکنون ۷۳ درصد از زندانیان فراری یا دستگیر شده اند و یا خود را به زندان معرفی کرده اند.

با گذشت حدود ۱۰ روز از فرار ۷۴ زندانی از  زندان سقز حالا خبرها حاکی از آن است که تاکنون ۷۳ درصد از زندانیان فراری یا دستگیر شده اند و یا خود را به زندان معرفی کرده اند.

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز استان کردستان درباره جزئیات این خبر گفت: تاکنون ۵۴ زندانی به زندان بازگشته‌اند که ۳۴ نفر از آنها دستگیر شده اند و  ۲۰ نفر هم خودشان را به ندامتگاه معرفی کرده‌اند که در میان زندانیان دستگیر شده زندانی محکوم به قصاص هم وجود دارد.

وی ادعای ارتباط این فرار با موضوع کرونا را رد کرد و افزود: زندانیان حین تجمعی که در  زمان توزیع غذا صورت گرفته بود با سوء استفاده از سهل‌انگاری و غفلت مأموران اقدام به فرار کرده بودند. با این حال مجموعه پلیس، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه در دستگیری این زندانیان فراری با دادگستری همکاری دارند و پیگیری برای دستگیری سایر زندانی های متواری ادامه دارد.

در جریان فرار  ۷۴ زندانی از زندان این شهرستان که شامگاه جمعه 8 فروردین سال 99 در این شهر رخ داد، بلافاصله 5 نفر از متواریان توسط نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه دستگیر و بقیه متهمان نیز با رصد و اشرافیت کامل اطلاعاتی، شناسایی شده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها