کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت الکل 15 هزار تومان تعیین شد


کد خبر : ۷۰۵۴۸یکشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰:۵۷۸۲۲۲ بازدید

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن برشمردن برخی برنامه‌های این وزارتخانه، از افزایش هشت برابری تولید محصولات شوینده و افزایش ...
قیمت الکل 15 هزار تومان تعیین شدقیمت الکل 15 هزار تومان تعیین شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن برشمردن برخی برنامه‌های این وزارتخانه، از افزایش هشت برابری تولید محصولات شوینده و افزایش ۲۰ برابری تولید الکل در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و وعده داد که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت تولید ماسک به چهار میلیون قطعه به صورت روزانه برسد.

رضا رحمانی، در برنامه نگاه یک که از شبکه یک پخش می‌شود، با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا ظرفیت تولید ماسک ۷۰۰ هزار قطعه و میزان تولید ۳۰۰ هزار قطعه بود، اظهار کرد: با شیوع کرونا واحدهای تولیدی سه شیفته و شبانه روزی شدند. ظرفیت واحدهای تولیدکننده شوینده‌ها از ۵۰ درصد به ۹۰ درصد رسانده شد و تولید این محصولات از اسفندماه ۹۸ تا کنون هشت برابر و تولید الکل ۲۰ برابر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به واردات ۲۰ میلیون عدد ماسک بعد از شیوع ویروس کرونا، وعده داد که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت تولید ماسک به چهار میلیون قطعه به صورت روزانه برسد.

وزیر صمت همچنین با اشاره به تغییر خطوط تولیدی برخی واحدهای تولیدی برای تهیه و تامین اقلام و کالاهای مرتبط با کرونا، از تولید روزانه ۵۰۰۰ لباس بیمارستانی از سوی اتحادیه پوشاک تهران و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.

قیمت الکل ۱۵ هزار تومان تعیین شده

رحمانی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه الکل در حال افزایش بود که با ورود وزارت صمت مدیریت شد، گفت که قیمت ۱۵ هزار تومان برای مواد اولیه (الکل) در این ایام، در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه تمام اقدامات این وزارتخانه زیر نظر پروتکل‌های وزارت بهداشت بوده و با ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ عمل شده، از افزایش بیش از دو برابری تولید دستکش خبر داد و گفت که پیش از کرونا تولید دستکش حدود دو میلیون بوده ولی الان به ۴.۵ میلیون عدد در روز رسیده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها