کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار تجاری گناوه همچنان تعطیل است


کد خبر : ۷۰۴۹۹شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱:۳۱۳۶۳ بازدید

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: خبر بازگشایی بازار تجاری این بندر که در فضای مجازی منتشر شده شایعه است و تعطیلی این بازار همچنان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: خبر بازگشایی بازار تجاری این بندر که در فضای مجازی منتشر شده شایعه است و تعطیلی این بازار همچنان ادامه دارد.

سیدفخرالدین حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس دستورالعمل اجرایی فاصله‌گذاری اجتماعی کشور تعطیلی بازار تجاری و دیگر صنوفی که نیازی به فعالیت ندارند تداوم دارد.

وی اضافه کرد: هرگونه تصمیمی در باره تعطیلی یا دایر بودن بازار گناوه از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

حسینی اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان گردشگری گناوه درطول سال بویژه فصول پایانی سال و تعطیلات نوروز با ورود شمار زیادی از هموطنان قصی نقاط کشور مواجه می‌شود اتحادیه اصناف این شهرستان  بازار این بندر را از هفتم اسفند سال گذشته با مشارکت و همیاری خودجوش بازاریان برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه و سلامتی شهروندان تعطیل کرد.

 رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: دستفروشان هم با اتحادیه‌ها همکاری و از فعالیت در این مدت پرهیز کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان و دستفروشان مجتمع تجاری گناوه با تعطیل کردن مغازه‌های خود سهمی مهم دربرابر شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر و این شهرستان ایفا کردند و با این اقدام از یک فاجعه و خطر بزرگ بر سلامت مردم این منطقه جلوگیری کردند.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پر مشتری  کشور و یکی از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها