کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پروازهای داخلی با محدودیت انجام می‌شود


کد خبر : ۷۰۳۹۸شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹:۱۶۴۲۹۵ بازدید

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری یک روز بعد از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر محدود شدن سفرهای ...
پروازهای داخلی با محدودیت انجام می‌شودپروازهای داخلی با محدودیت انجام می‌شود

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری یک روز بعد از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر محدود شدن سفرهای هوایی و ریلی، گفت: محدودیت‌های پروازی در مسیرهای غیرضرور متناسب با درخواست استانداران و تایید مقام‌های ذیربط اعمال می‌شود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، مرتضی دهقان اظهار داشت: با توجه به توصیه های انجام شده مبنی بر کاهش سفرها و اعمال محدودیت در ترددها به منظور توقف چرخه انتشار ویروس کرونا و کاهش بیماری های ناشی از آن، به اطلاع مسافران بخش هوایی می رساند از انجام سفرهای غیرضرور خودداری و مسافرت های خود را به حداقل کاهش دهند.
وی افزود: به منظور کاهش شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال آن به سایرین، در فرودگاه ها، تست های غربالگری انجام و از ادامه سفر مسافران مشکوک به بیماری ممانعت می شود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مسافرین خواست که در حین سفر و حضور در فرودگاه و هواپیما، از ماسک استفاده و توصیه های بهداشتی رعایت شود.

دهقان یادآور شد: فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی ملزم به انجام توصیه های بهداشتی در ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله ترمینال ها و هواپیماها هستند و بر اساس مقررات ابلاغی، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: با توجه به این که انجام پرواز، علاوه بر جابجایی مسافران نقش پشتیبانی را در تامین اقلام ضروری و فوری ایفا می کند، از این رو به دلیل نیاز مراکز استان ها پروازها برقرار بوده و در مسیرهای غیرضرور با توجه به درخواست استانداران و تایید مقامهای ذیربط، محدودیت های لازم اعمال می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها