کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نفت ارزان عربستان خریدار ندارد


کد خبر : ۷۰۳۲۶سه شنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳:۰۶۹۲۵۲ بازدید

عربستان با وجود کاهش شدید قیمت نفت خود نتوانسته است نفت زیادی بفروشد و صادرات نفت این کشور در ماه مارس تغییر چندانی نسبت ...
نفت ارزان عربستان خریدار نداردنفت ارزان عربستان خریدار ندارد

عربستان با وجود کاهش شدید قیمت نفت خود نتوانسته است نفت زیادی بفروشد و صادرات نفت این کشور در ماه مارس تغییر چندانی نسبت به صادرات در فوریه نداشته است.

 دو منبع صنعتی آگاه به جریان های نفتی در عربستان می گویند بزرگترین صادر کننده نفت جهان هنوز صادرات نفت خود را افزایش چندانی نداده است و دلیل آن نبود تقاضا علی‌رغم قیمت پایین نفت است آن هم در شرایطی که تولیدکنندگان بزرگ دنیا برای سهم بازار می جنگند.

 پس از فروپاشی قرار داد کاهش تولید نفت بین اوپک و تولیدکنندگان غیرعضو آن به رهبری روسیه، عربستان قصد دارد از ماه می بیش از 10 میلیون بشکه نفت در روز صادر کند.

 ولی صادرات عربستان در ماه مارس بسیار کمتر از این نرخ بوده و تغییر چندانی نسبت به صادرات در فوریه نداشته است. این نشان دهنده تقاضای کمتر مصرف کنندگان از جمله چین پس از شیوع ویروس کرونا است.

یکی از این منابع صنعتی اعلام کرد صادرات عربستان در ماه مارس تا حالا 7.3 میلیون بشکه در روز بوده است و نه بیشتر.کل عرضه نفت در این ماه بسیار کمتر از 10 میلیون بشکه در روز است.

یکی دیگر از منابعی که از صادرات نفت آگاه است گفت صادرات عربستان در فوریه حدود 7.2 میلیون بشکه در روز بود.  ولی اطلاعات رفینیتیو ایکون صادرات نفت این کشور را کمتر از این حد و زیر هفت میلیون بشکه در روز در ماه مارس نشان می دهد.

 طبق اطلاعات شرکت کپلر، متوسط صادرات نفت عربستان در ماه فوریه 7.26 میلیون بشکه در روز بود. این شرکت که عرضه نفت را ردیابی می‌کند گزارش داد تا 23 مارس، متوسط 10 روزه صادرات نفت عربستان 6.8 میلیون بشکه در روز بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها