کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دولت تصمیمی برای افزایش تعرفه برق ندارد


کد خبر : ۷۰۱۷۳یکشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵:۴۰۶۶۲ بازدید

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه تعرفه‌های برق در سال جدید همانند تعرفه‌های سال 98 خواهد بود، گفت: دولت هیچ تصمیمی برای افزایش ...
دولت تصمیمی برای افزایش تعرفه برق ندارددولت تصمیمی برای افزایش تعرفه برق ندارد

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه تعرفه‌های برق در سال جدید همانند تعرفه‌های سال 98 خواهد بود، گفت: دولت هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق نگرفته است.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا دولت برای تعرفه برق در سال آینده تصمیم جدیدی گرفته است، گفت: بعداز موضوع بنزین قرار بر این شد تا برای هر گونه تغییر و تحول قیمتی در تعرفه برق دولت مجدداً برای آن تصمیم جدیدی بگیرد. هرچند که امسال دولت مصوب کرده بود که سال 99 نیز تعرفه برق 7 درصد افزایش داشته باشد.

وی با تأکید براینکه رشد 7 درصدی تعرفه برق از ابتدای امسال عدد قابل ملاحظه‌ای بر قبوض برق مشترکان خانگی اضافه نکرده است، گفت: این رشد 7 درصدی تعرفه برق در ابتدای سال 98 به اندازه‌ای نبود که سهمی در سبد هزینه خانوار داشته باشد، بنابراین تصمیمی فعلاً برای افزایش تعرفه برق گرفته نشده است. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در ابتدای سال جاری دولت مصوب کرد که تعرفه برق مشترکان خوش مصرف برق 7 درصد و مشترکان پرمصرف که بیش از الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند 16درصد افزایش یابد. با این حساب تعرفه برق مشترکان پرمصرف از اردیبهشت‌ماه امسال 23 درصد افزایش داشت.

بنابراین گزارش از 29 میلیون مشترک برق 24 میلیون مشترک زیر الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند و 5 میلیون مشترک پرمصرف داریم که بالاتر از الگوی مصرف انرژی مصرف می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها