کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران وارد کانال 550 هزار واحدی شد


کد خبر : ۶۹۹۰۶چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۵۷۵۲۶۰ بازدید

شاخص کل در بازار بورس امروز (‌چهارشنبه) 10 هزار و 943 واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم 555 هزار و 328 واحد رسید.
شاخص بورس تهران وارد کانال 550 هزار واحدی شدشاخص بورس تهران وارد کانال 550 هزار واحدی شد

شاخص کل در بازار بورس امروز (‌چهارشنبه) 10 هزار و 943 واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم 555 هزار و 328 واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۱۹۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۲۶۹  واحد افزایش به ۱۸۶ هزار و ۲۶۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۱۷۶ واحد رشد به ۱۲۳ هزار و ۹۷۵ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۴ هزار و ۲۵۴ واحد افزایش به رقم ۷۰۰ هزار و ۲۳۹ واحد رسید، شاخص بازار اول ۹ هزار و ۸۸۱ واحد و شاخص بازار دوم ۱۳ هزار و ۶۳۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۸۶۱ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی)  با ۶۶۶ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۵۲۵ واحد، پتروشمی پارس (پارس) با ۴۸۴ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۴۶۰ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۴۳۳ واحد و گسترش نفت و پارسیان (پارسان) با ۴۲۵ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

 ایران خودرو (خودرو) با ۲۰۶ واحد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۱۳۹ واحد، سایپا (خساپا) با ۱۳۹ واحد، خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۱۳۶ واحد،  صنایع شیمیایی ایران (شیران) با ۱۱۳ واحد و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۹۵ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پارس خودرو و ماشین سازی اراک در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه بانک ها هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۳۹۷ هزار برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از  ۱۴۱ واحد رشد داشت و بر روی کانال هفت هزار و ۱۰۴  واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۸۲۰ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۳۰ هزار و ۲۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر مثبت را در بین تمامی نمادها، نماد سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فرابورس ایران (فرابورس)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان) و پتروشیمی مارون (مارون)  بر شاخص این بازار داشتند.

نماد صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع)، قاسم ایران (قاسم) و فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) هم مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها