کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید بیش از 384 هزار دستگاه خودرو در سایپا


کد خبر : ۶۹۵۴۲دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۲۳۱۰۵۳۹ بازدید

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:‌ این گروه خودروسازی با تولید 384 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌، از میزان تولید سال گذشته خود ...
تولید بیش از 384 هزار دستگاه خودرو در سایپاتولید بیش از 384 هزار دستگاه خودرو در سایپا

گروه خودروسازي سايپا كه در يازده ماهه سال گذشته، تعداد ۳۸۲ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو توليد كرده بود، با عبور از اين ميزان در مدت مشابه در سال جاري توانست ركورد جديدي را در زمينه توليد در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و‌ اقتصاد ایران به ثبت برساند.

براساس این گزارش گروه سايپا همچنين با عبور از توليد سال گذشته موفق شد کاهش ٣٢ درصدی تولید در سه‌ماهه نخست سال جاری را جبران كند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش ۱۹ درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.

با اجرای موفقیت‌آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه‌ماهه دوم سال جاري، این گروه همچنين توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن‌ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به‌دست مصرف‌کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز ۴۰۰هزار دستگاه عبور دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها