کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لوازم‌خانگی بدون شناسه نخرید


کد خبر : ۶۹۴۶۳شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰:۳۲۳۲۰۰ بازدید

رئیس هیات‌مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح شناسه‌دار کردن کالاها این اتحادیه از فروشگاه‌داران تعهد می‌گیرد که ...
لوازم‌خانگی بدون شناسه نخریدلوازم‌خانگی بدون شناسه نخرید

رئیس هیات‌مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح شناسه‌دار کردن کالاها این اتحادیه از فروشگاه‌داران تعهد می‌گیرد که خدمات پس از فروش کالایی که می‌فروشند را به عهده بگیرند، از مردم خواست لوازم‌خانگی بدون شناسه نخرند تا به دردسر نیفتند. سیدمرتضی میری اظهار کرد: در پی شناسه‌دارکردن کالاها مقرر شده فروشگاه‌ها تعداد کالاهای خود را که درحال‌حاضر در مغازه دارند،به اتحادیه اعلام کنند.

وی افزود: اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی از فروشگاه‌داران تعهد می‌گیرد خدمات پس از فروش کالایی که می‌فروشند را به عهده بگیرند، بنابراین در صورتی که مشتریان کالای شناسه‌دار خریده باشند جای نگرانی نیست، چراکه اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی متعهد شده در چنین شرایطی تامین خدمات پس از فروش به عهده مغازه‌دار باشد.

به گفته رئیس هیات‌مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات پس از فروش برای محصولاتی که به‌صورت قاچاق و تقلبی وارد شده باشد مطلقا پذیرفته نمی‌شود، ‌تصریح کرد: ممکن است کالایی به‌صورت قاچاق وارد شده باشد، اما مغازه‌دار به اتحادیه اعلام کرده و تعهد داده باشد که در چنین شرایطی کالا شناسه دریافت کرده و مشکلی وجود ندارد. اما اگر کالایی که به‌صورت قاچاق وارد شده، به اتحادیه اعلام نشده باشد و شناسه هم دریافت نکرده باشد خریداران را به دردسر خواهد انداخت. میری در پایان اظهار کرد: مردم حتما از فروشگاه‌هایی که کالای آنها شناسه دارد خرید کنند. همچنین بهتر است خریداران برگ رسید کالا با مهر اتحادیه مبنی بر اینکه خدمات و گارانتی به عهده خود فروشگاه است را ببینند و بعد خرید کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها