کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همه چیز در مورد اتو و قیمت آن در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۶۹۱۶شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹:۲۱۵۱۲۷۱ بازدید

اتو، وسیله برقی که تقریبا بیش از نیمی از آنچه در بازار عرضه می‌شود چینی البته از نوع درجه یک، دو و گاهی هم سه است، برندها و مدل‌های مختلفی ...
همه چیز در مورد اتو و قیمت آن در بازار تهران + جدولهمه چیز در مورد اتو و قیمت آن در بازار تهران + جدول

اتو، وسیله برقی که تقریبا بیش از نیمی از آنچه در بازار عرضه می‌شود چینی البته از نوع درجه یک، دو و گاهی هم سه است، برندها و مدل‌های مختلفی دارد که از 75 هزار تا یک میلیون و 210 هزار تومان در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود. اتو به عنوان وسیله‌ای که بخشی از آراستگی ظاهری افراد را تامین‌ می‌کند امروزه با تنوع بسیار در اعم از اتو بخار، اتو بخار مخزن‌دار، اتو پرس و ... در بازار مصرف عرضه می‌شود.به گفته‌ یکی از کارشناسان بازار لوازم خانگی تفاوت عمده‌ این اتوها در نوع کاربری آنهاست البته برخی از این اتوها علاوه بر اتوکشی افقی توانایی اتوکشی عمودی را نیز دارند.

این فروشنده ضمن اشاره به این مطلب که در ارتباط با اتو، برند ملاک نیست، گفت: مهم‌ترین ویژگی‌ که حین خرید اتو بخارهای معمولی باید به آن توجه شود وزن اتو است. بعد از وزن، نوع آلیاژ کف اتو تعیین می‌کند که چه برندی بخریم.طبق تاکید دیگر فروشندگان این کالا نیز تقریبا بیش از نیمی از محصولات موجود در بازار، تولید چین هستند. البته درجه یک، دو و گاهی هم سه.براساس شنیده‌های جمعی از فروشندگان این وسیله، تنوع محصول در وزن و آلیاژ کف خلاصه نمی‌شود بلکه گنجایش مخزن آب (برای بخار) و امکان خاموشی خود در درجه حرارت خاص نیز از جمله ویژگی‌های انواع این محصول است.

قیمت انواع اتو در برندها و اندازه‌های مختلف در بازار به شرح زیر است:
 

6no62f0jpkc1se6ohrlx.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها