کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین سری کوییک R تحویل مشتریان شد


کد خبر : ۶۸۲۸۲سه شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۴۶۳۵۷۶۹ بازدید

پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت پارس خودرو، اولین سری از خودروهای کوییک ...
اولین سری کوییک R تحویل مشتریان شداولین سری کوییک R تحویل مشتریان شد

پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت پارس خودرو، اولین سری از خودروهای کوییک آر به مشتریان تحویل داده شد.

در این مراسم علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروی کوییک آر گفت: محصول جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیرعامل گروه به باکیفیت ترین خودروسازی کشور آمد و همکارانم در پارس خودرو با دقت و تلاش شبانه روزی این خودرو را با کیفیت و در شان مشتریان تولید و عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: این محصول جدیدگروه خودروسازی سایپا که در پارس خودرو تولید می شود می تواند منشا نوید روزهای روشنتر و یک شروع دوباره برای تکرار روزهای خوب صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم باشد.

در حاشیه این مراسم بهنام خلج معاون کیفیت شرکت پارس خودرو نیز با اشاره به کیفیت مناسب خودروی کوییک آر گفت: می توانستیم کوییک آر را زودتر از این نیز به بازار عرضه کنیم اما همه سعی شرکت پارس خودرو حفظ کیفیت در محصولات و ارتقا سطح است. به همین دلیل سعی کردیم با سختگیری در تست های کیفیت، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنیم و سپس این محصول را راهی بازار کنیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت پارس خودرو با تقدیر از اولین مشتریان کوییک آر، سوئیچ این خودروها را به مشتریان تحویل داد.

l80yfgovevwvp0xbmd4d.jpg

d9rn2m6qpdcgxkjeihqq.jpg

i4zbj09ctl343y4ewc10.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها