کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه عملکرد تبلیغات کلیکی گوگل


کد خبر : ۶۷۹۴۹یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱:۰۴۶۷۸ بازدید

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از موثرترین روش های تبلیغات برای وب سایت و کسب و کار اینترنتی است که به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن، سایت خود را به جایگاه اول گوگل برسانید. برای اینکه تبلیغات در گوگل را انجام دهید و به صفحه اول گوگل بروید، می توانید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید و مطمئن باشید با این روش جواب خواهید گرفت.

تبلیغ گوگل یکی از موثرترین روش های تبلیغات برای وب سایت و کسب و کار اینترنتی است که به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن، سایت خود را به جایگاه اول گوگل برسانید.

برای تبلیغات و رفتن به صفحه اول گوگل، باید ابتدا اقدام به ساخت پنل یا حساب ادوردز کنید و پس از آن به شارژ حساب گوگل ادوردز خود بپردازید.

نحوه انجام تبلیغات کلیکی گوگل

نحوه انجام تبلیغات کلیکی گوگل

راه اندازی کمپین های تبلیغات کلیکی گوگل به چه صورت است؟

هنگام راه اندازی کمپین برای تبلیغات کلیکی گوگل ، بر اساس کلمه کلیدی که برای وب سایت تان درج کرده اید، می توانید آدرس و عنوان سایت خود را زمان جستجوی آن کلمه کلیدی در گوگل، مشاهده نمایید.

برای مثال، ممکن است شما یک کلمه کلیدی  برای تبلیغات کلیکی گوگل نظیر "کفش آدیداس"،"کفش نایک"،"کفش ریبوک" را انتخاب کرده باشید.

زمانی که کاربر در نوار جستجوی گوگل یکی از این کلمات کلیدی را وارد کند، نام آدرس سایت شما برای آن شخص نمایان خواهد شد و آن جا است که تبلیغات کلیکی گوگل به کار شما خواهد آمد.

برای مثال ممکن است کاربر چنین جمله ای را در نوار جستجوی گوگل، وارد کند و تبلیغات کلیکی گوگل فعال شود:
"خرید کفش آدیداس ارزان"

با این حال باز نیز سایت شما در اولین جایگاه نتایج قرار دارد و کاربر می تواند بر روی آن کلیک کند. با فعالسازی تبلیغات کلیکی گوگل در عرض چند ساعت سایت شما هم تراز و هم سطح سایتها و رقبای قوی قرار گرفته و می توانید محصول و خدمات خود را وارد عرصه رقابت کرده و به فروش برسانید.

آموزش شارژ اکانت گوگل ادوردز

آموزش شارژ اکانت گوگل ادوردز

چگونه به صفحه اول گوگل برویم؟

یکی از برترین مزایایی که تبلیغات کلیکی گوگل دارد این است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را در جایگاه اول گوگل مشاهده کنید و پس از آن نیز کاربران می توانند با وارد کردن کلمات کلیدی شما، وب سایت شما را در جایگاه اول گوگل مشاهده کنند و از این طریق بازدیدهای بسیار زیادی را به سایت خود ارجاع داده شود.

شما می توانید با استفاده از این کاربران، اقدام به فروش محصولات خود کنید، زیرا کسی که نام یک محصول را در گوگل وارد می کند با دیدن جایگاه شما در گوگل سایتتان را معتبر ارزیابی می کند، از سایت شما خرید می کند و تاثیر تبلیغات کلیکی گوگل را در این قسمت می توانید مشاهده کنید.

برای این که فروش خود را تضمین کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در کنار قرار دادن محصولات، توضیحات بخصوصی را برای معرفی محصولات خود درج نمایید، از این طریق می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

از دیگر مزایای تبلیغات در گوگل و رفتن به صفحه اول گوگل، برند شدن نام تجاری شماست، به این صورت که زمانی که سایت شما برای مدت زمان قابل توجهی در صفحه اول گوگل باشد و متقاضی محصول یا خدمات شما به صورت مداوم با نام تجاری شما مواجه شود، شما را به خاطر سپرده و به عنوان برندی که به صورت حرفه ای کالا و خدمات خود را عرضه می کند، شناسایی خواهد کرد، به این صورت شما می توانید اعتبار کسب و کار خود را چند برابر کنید.

رفتن به صفحه اول گوگل به چه صورت است؟

رفتن به صفحه اول گوگل به چه صورت است؟

فرصت های به وجود آمده با تبلیغات در گوگل

ممکن است سرمایه گذارانی به دنبال، سرمایه گذاری در یک کسب و کار اینترنتی  و یا محلی باشند، مطمئنا اولین کاری که انجام می دهند، این است که در سایت گوگل اقدام به جستجوی کلمات کلیدی خاص می کنند و اگر بتوانید بر روی کلمات کلیدی خاص، در صفحه اول گوگل باشید، می توانید به راحتی سرمایه گذارانی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، شما این کار را می توانید به راحتی با کمک تبلیغات کلیکی گوگل انجام دهید.

ممکن است یک سرمایه گذار محلی بخواهد روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کند این سرمایه گذار در اولین فرصت، اقدام به جستجوی نام شرکت شما و محصولات تان می کند و اگر ببیند که شما در جایگاه اول گوگل قرار دارید، می توانید اعتماد کامل یک سرمایه گذار را نسبت به کسب و کار خود جذب کنید.

از دیگر فرصت های به وجود آمده در رابطه با تبلیغات کلیکی در گوگل و رفتن به صفحه اول گوگل می توان به فروش بیشتر محصولات و بازدیدهای کلانی که به سمت سایت شما ارجاع داده می شود اشاره کرد.

شما طی مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید به راحتی این بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری دائمی 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها