کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار آهن در مدار افزایش قیمت


کد خبر : ۶۵۷۰۷پنجشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵:۰۲۴۲۲۰ بازدید

گرم شدن بازار آهن با اتمام اولین ماه از فصل پاییز نشانگر باطل بودن نظریات محتمل پیرامون شکستن قیمت فروش، سد مقاومت آن در برابر کاهش ...
بازار آهن در مدار افزایش قیمتبازار آهن در مدار افزایش قیمت

آهن‌پرایس- گرم شدن بازار آهن با اتمام اولین ماه از فصل پاییز نشانگر باطل بودن نظریات محتمل پیرامون شکستن قیمت فروش، سد مقاومت آن در برابر کاهش قیمت ها و در نهایت رسیدن به کف قیمت باورنکردنی که در تصور عوام وجود داشت، می باشد. 

از این رو سیگنال های دریافتی از سمت تُجّار و بازار مصرف تا این لحظه، حاکی از وجود آرامش بر بازار تقاضا و سکوت و نظاره عوامل خُرده فروش چه در سمت فروش، چه در سمت خرید می باشد.

کارشناسان از مدت ها قبل نوسانات اخیر بازار اهن را پیش بینی نموده و در این رابطه مطالب بسیاری را اعلام داشتند. به طوری که در رابطه با روند افزایشی طی ۱۰ روز  گذشته گمانه زنی های بسیاری نموده و فرآیند تغییر و تحولات صورت گرفته طی این مدت تا به امروز را در اخبار خود با عناوینی چون سیاست های مدیریتی، اصلاحیه جدید دستورالعمل تنظیم بازار فولاد و همچنین آشفتگی های اخیر در نحوه ی عرضه و قیمت گذاری  به مخاطبان خود اعلام داشتند. که در میان جمع اندکی از متقاضیان خرید که متوجه برهم خوردن ثبات بازار شده بودن به سرعت فرصت را مغتنم شمرده و خرید خود را قطعی کردند و جمع کثیر دیگری نیز به اعتماد نظر عوام در انتظار میلگرد ۲۰۰۰ تومانی و کاهش هایی بیش از ۱۰۰۰ تومان در اغلب محصولات خرید خود را به تعویق انداختند.

که اگر بازار مجددا با فاز کاهش قیمت مواجه گردد می بایست مدت زمانی زیادی را به انتظار رسیدن روند کاهشی قیمت ها به سطح قبلی خود باشند. از این رو برخی اتفاقات  هم چون وضعیت اسفناک نحوه توزیع تیرآهن ذوبی در بازار آهن روند بیمارگونه داشته است که در مقایسه با بازار میلگرد آجدار غیر قابل باور بوده است و به نوعی یک بیماری جدی محسوب می شود که می بایست فکری به حال آن شود تا عاقبت آن به اقدامات عجولانه وضع دستورالعمل یک شبه مسئولین نظارتی ختم نشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها