کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متن کامل نامه ترامپ به اردوغان: احمق نباشید


کد خبر : ۶۵۴۹۸پنجشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷:۲۱۱۶۵۸ بازدید

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای که هشت روز پیش و همزمان با آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه خطاب به رجب طیب اردوغان نوشته از او خواسته است «احمق» نباشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای که هشت روز پیش و همزمان با آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه خطاب به رجب طیب اردوغان نوشته از او خواسته است «احمق» نباشد.

رئیس جمهوری آمریکا در این نامه که متن آن روز چهارشنبه منتشر شد نوشته است: «بیائید به توافقی خوب دست پیدا کنیم. شما نمی خواهید مسئول کشتار هزاران نفر باشید و من هم نمی خواهم مسئول تخریب اقتصاد ترکیه شناخته شوم، البته این کار را خواهم کرد.»

وی در ادامه در مورد «توافق خوب» مد نظر خود خطاب به رجب طیب اردوغان می نویسد: «من نمونه کوچکی از آن را در ماجرای کشیش برانسون به شما نشان دادم.»

رئیس جمهوری ایالات متحده در پایان نامه اش وعده داده است که «بعدا» با رجب طیب اردوغان تلفنی گفتگو خواهد کرد.

من خیلی تلاش کردم بخشی از مشکلات شما را حل کنم. جهان را مایوس نکنید. شما می توانید به توافق خوبی دست پیدا کنید. ژنرال مظلوم مایل است با شما مذاکره کند.

دونالد ترامپ 

بخشی از نامه به رئیس جمهوری ترکیه

متن کامل نامه دونالد ترامپ به رجب طیب اردوغان به این شرح است:

« آقای رئیس جمهور عزیز! بیائید به توافقی خوب دست پیدا کنیم. شما نمی خواهید مسئول کشتار هزاران نفر باشید و من هم نمی خواهم مسئول تخریب اقتصاد ترکیه شناخته شوم، البته این کار را خواهم کرد. من نمونه کوچکی از آن را در ماجرای کشیش برانسون به شما نشان دادم. من خیلی تلاش کردم بخشی از مشکلات شما را حل کنم. جهان را مایوس نکنید. شما می توانید به توافق خوبی دست پیدا کنید. ژنرال مظلوم مایل است با شما مذاکره کند. او آماده است امتیازهایی بدهد که هرگز پیش از این پیشنهاد نشده بود. من نسخه ای از نامه او را که تازه دریافت کرده ام محرمانه به پیوست می فرستم. تاریخ به شما نگاه مثبتی خواهد داشت اگر این مساله را از راه درست و انسانی حل کنید. در مقابل اگر اتفاقات خوبی رخ ندهد نگاه تاریخ برای همیشه به شما همچون یک شیطان خواهد بود. سرسختی نشان ندهید! احمق نباشید! بعدا با شما تماس می گیرم. ارادتمند شما، دونالد ترامپ.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها