کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مزیت ها و فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا چیست؟


کد خبر : ۶۵۰۰۰چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵:۱۶۱۲۳۹ بازدید

دستگاه خوشبو کننده هوا که منتشر کننده ی عطرها و رایحه های مختلف می باشند ، یکی از راه های مناسب و کاربردی برای ایجاد رایحه ای معطر در فضا هستند.

دستگاه خوشبو کننده هوا که منتشر کننده ی عطرها و رایحه های مختلف می باشند ، یکی از راه های مناسب و کاربردی برای ایجاد رایحه ای معطر در فضا هستند . در گذشته از موارد بسیاری مانند اسپری ها و شمع های معطر استفاده میشد ، اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه خوشبو کننده هوا جایگزین اسپری های خوشبو کننده و شمع ها شده اند . دستگاه خوشبو کننده هوا در طرح ها و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند و مورد استقبال قرار گرفته اند . ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که استفاده از دستگاه های خوشبو کننده هوا چه مزیت هایی برای شما دارد ، انواع آن ها چه تفاوت هایی با هم دارند و چگونه بهترین و مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایید ؟

مطالعه این مطلب برای انتخاب دستگاه خوشبو کننده هوا به شما کمک بسیاری می کند . با صنعت شرق همراه باشید تا اطلاعات کاملی از دستگاه های خوشبو کننده هوا کسب نمایید .

انتخاب دستگاه خوشبو کننده هوا

فروش انواع دستگاه خوشبو کننده هوا با ضمانت نامه خدمات پس فروش برای محیط های بزرگ و کوچک توسط مجموعه صنعت شرق انجام می شود . دستگاه خوشبو کننده هوا ساخت ایران می باشد . در انتخاب دستگاه خوشبو کننده باید مقدار فضایی که میخواهید خوشبو شود ، گردش هوا و محل قرار گیری دستگاه خوشبو کننده هوا را در نظر بگیرید . در مکان های مختلف مانند مساجد ، ادارات ، رستوران ها و منازل استفاده از این دستگاه اهمیت دارد . 

در فضاهای بسته یکی از ناخوشایندترین مشکلات وجود بوی نامطبوع می باشد که بسیار آزاردهنده می باشد . در فضاهای بسته گردش هوا محدودیت دارد به همین دلیل بوی نامطبوع به سادگی در محیط پخش می شود . پخش بوی نامطبوع در محیط های اداری ، آموزشی و عمومی یک مشکل بزرگ است .

یک راه بسیار کاربردی برای عبور از چنین مشکلاتی استفاده از سیستم های تهویه هوا می باشد . سیستم های تهویه هوا با گردش هوا مانع ساکن ماندن آن می شوند . در بسیاری از نقاط ساختمان مانند سرویس بهداشتی از سیستم تهیه هوا استفاده می شود . متاسفانه در برخی فضاها امکان استفاده از سیستم های تهویه وجود ندارد ، بنابراین مشکل پخش بوی نامطبوع هم چنان پا برجا خواهد ماند . استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا در فضاهایی که امکان استفاده از سیستم تهویه هوا وجود ندارد راه حل مناسب و کاربردی است .

استفاده از بوگیرها و خوشبوکننده ها تا حد زیادی مشکل را برطرف می کرد ، اما کارایی لازم را نداشتند . همان طور که می دانید بوگیرها باید در جایی ثابت قرار بگیرند تا در محیط مورد نظر بوی خود را به طو مداوم منتشر کنند ، اما در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که یک بوی ناخوشایند و تند ایجاد شود . به علاوه اسپری های خوشبو کننده را باید به صورت دستی در فضای مورد نظر اسپری نمود ، اما بعد از مدتی بوی آن از بین خواهد رفت .

مزیت ها و فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا چیست ؟

از متدهای مختلفی برای انتشار اسانس های روغنی در دستگاه خوشبو کننده هوا استفاده می شود . اسانس روغنی به عنوان یک ماده طبیعی  برای خوشبو کردن هوا شناخته شده است و دارای ویژگی های خاص و خواص گیاهی می باشد . خواص گیاهی در اسانس روغنی وجود دارد و زمانی که توسط دستگاه خوشبو کننده هوا در محیط پخش می شود مستقیما بر روی گیرنده های بویایی ما متصل شده و بر سیستم عصبی و لنفاوی ما اثراتی عمیق دارند . در حقیقت دستگاه خوشبو کننده هوا کاربردی فراتر از خوشبو کردن هوا دارند .

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده هوا :

  • مناسب جهت استفاده در سرویس بهداشتی ، محل کار ، محیط های آموزشی ، اماکن عمومی
  • دارای اسپری خوشبو کننده با قابلیت تعویض
  • قابلیت تنظیم فعالیت 24 ساعته
  • قابلیت تنظیم به حالت غیر اتوماتیک
  • مجهز به دکمه دستی بر روی دستگاه
  • منبع تغذیه : 2 عدد باطری 1.5 ولت
  • کاهش استرس
  • بهبود آرامش روانی
  • طراحی ساده ، زیبا
  • بسیار کاربردی
  • آرامش بخش و مفید قبل از خواب
  • پاک کننده ی هوا
  • مجهز به سنسور شب
  • مجهز به سنسور نور
  • برای اطلاع از قیمت دستگاه خوشبو کننده هوا ، دست خشک کن ، جاروبرقی صنعتی ، دستگاه واکس کفش ، مایع ریز ، دست خشک کن ، چرخ فروشگاهی ، آب سرد کن و... می توانید به وب سایت صنعت شرق مراجعه نمایید .

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها