کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رفع توقیف کشتی انگلیسی استینا ایمپرو تایید شد


کد خبر : ۶۴۶۰۸دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷:۳۲۱۱۰۹ بازدید

یک مقام محلی در استان هرمزگان ایران رفع توقیف نفتکش استینا ایمپرو را تایید کرده و گفته این نفتکش به زودی بندرعباس را ترک خواهد کرد.
رفع توقیف کشتی انگلیسی استینا ایمپرو تایید شدرفع توقیف کشتی انگلیسی استینا ایمپرو تایید شد

یک مقام محلی در استان هرمزگان ایران رفع توقیف نفتکش استینا ایمپرو را تایید کرده و گفته این نفتکش به زودی بندرعباس را ترک خواهد کرد.

این نفتکش، که با پرچم بریتانیا حرکت می‌کرد و شرکت مالک آن سوئدی است، بیش از دو ماه پیش توقیف شد.

الله‌مراد عفیفی‌پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، گفته است که با حکم رفع توقیف این نفتکش به سمت آب‌های بین‌المللی حرکت خواهد کرد.

آقای عفیفی‌پور گفته: "مراحل قانونی و حقوقی خروج این نفت‌کش از آب‌های ایران در حال انجام است اما پرونده حقوقی رسیدگی به تخلفات آن در مراجع قضایی همچنان باز است. "

پیش از این مالک سوئدی این نفتکش از احتمال آزادی آن خبر داده بود.

اریک هانل مدیر عامل استینا بالک به تلویزیون "اس وی تی" سوئد گفت: "ما امروز صبح اطلاعاتی دریافت کردیم دایر بر اینکه کشتی استینا ایمپرو ظرف چند ساعت آزاد خواهد شد."

چندین ساعت بعد لینا الولینگ سخنگوی استینا بالک به خبرگزاری فرانسه گفت که کشتی هنوز آزاد نشده است. او گفت: "چیز تازه ای برای گزارش کردن نداریم."

ویل مارکس سخنگوی دیگر این شرکت به رویترز گفت: "کشتی هنوز توقیف است و مذاکرات ادامه دارد، و تا زمانی که تاییدیه رسمی دریافت نکرده ایم و کشتی لنگر نکشیده و شروع به ترک آب های ایران نکرده نمی توانیم چیزی را تایید کنیم."

البته آقای هانل هم با احتیاط نسبت به آزادی کشتی صحبت کرده بود.

او گفت: "ما درک می کنیم که تصمیم سیاسی برای آزادسازی کشتی گرفته شده. امیدواریم ظرف چند ساعت راه بیافتد، اما نمی خواهیم چیزی را بدیهی فرض کنیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که کشتی از آب های سرزمینی ایران خارج می شود."



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها