کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دونالد ترامپ دستور افزایش تحریم‌ها علیه ایران را صادر کرد


کد خبر : ۶۴۴۷۳چهارشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷:۱۵۱۶۵۲۹ بازدید

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، امروز چهارشنبه (27 شهریور) از استیو منوچین، وزیر دارایی آمریکا خواسته تحریم‌ها علیه ایران را بطور 'چشمگیری ' افزایش دهد.
دونالد ترامپ دستور افزایش تحریم‌ها علیه ایران را صادر کرددونالد ترامپ دستور افزایش تحریم‌ها علیه ایران را صادر کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، امروز چهارشنبه (27 شهریور) از استیو منوچین، وزیر دارایی آمریکا خواسته تحریم‌ها علیه ایران را بطور 'چشمگیری ' افزایش دهد.

ترامپ این خبر را در حساب توئیتر خود منتشر کرده ولی جزئیاتی درباره تحریم‌های جدید ارائه نکرده است.

تصمیم آمریکا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران در حالیست که دکتر حسن روحانی امروز مذاکره با دولت آمریکا "با فشار حداکثری" را غیر ممکن خوانده است.

دکتر حسن روحانی گفته: "اگر به دنبال مذاکره هستید باید همه فشارها را متوقف کنید، صداقت خود را نشان دهید." دستور رئیس جمهوری آمریکا در حالی است که هفته پیش، دونالد ترامپ احتمال کاهش تحریم ایران در برابر ملاقات با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران را رد نکرد و افزود که تهران به دنبال توافقی با واشنگتن است؛ دونالد ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است برای ملاقات با حسن روحانی، از تحریم ایران بکاهد، گفت: "ببینیم چه اتفاقی می‌افتد." هیات ایرانی هم اکنون در انتظار صدور ویزای آمریکا برای سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل هستند که تا کنون ویزا صادر نشده است.

نشست‌های مقدماتی مجمع عمومی از روز سه‌شنبه ۱۷ سپتامبر آغاز شده و از روز ۲۴ سپتامبر (دوم مهر) سخنرانی رهبران و روسای دولت‌ها در جلاس سالیانه مجمع آغاز می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها