کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رتبه بندی هتل های کیش از نگاه مسافران


کد خبر : ۶۳۸۶۰شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸:۲۲۴۲۱۸ بازدید

تمام شهرها و مناطق ایران دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردی می باشند و هر یک می توانند انتخابی عالی برای تجربه روزهای زیبا و سفرهای هیجان انگیز باشند. در این بین کیش بخاطر داشتن سواحل زیبا و ...

رتبه بندی هتل های کیش از نگاه مسافران

تمام شهرها و مناطق ایران دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردی می باشند و هر یک می توانند انتخابی عالی برای تجربه روزهای زیبا و سفرهای هیجان انگیز باشند. در این بین کیش بخاطر داشتن سواحل زیبا و بازی و تفریحات آبی بسیار هیجان انگیز و مراکز خرید لوکس طرفداران خاص خودش را دارد. رزرو هتل که از مهم ترین کارها برای سفر به این جزیره می باشد دارای حساسیت های خاصی بوده و برخی از آنها طرفداران بیشتری نسبت به سایر هتل ها دارند. سامانه رزرو هتل اقامت 24 در ادامه بهترین هتل های کیش را از نگاه مسافران و بر اساس میزان علاقه آنها رتبه بندی نموده است که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین گزینه ها باشد.

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین و متفاوت ترین هتل هایی که نه تنها در کیش، بلکه در ایران نیز مشابه آن وجود ندارد، هتل ترنج کیش می باشد. این هتل که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه فعالیت خود را از سال 1395 شروع نمود، از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشد. قرار گرفتن اتاق های شبیه به آلاچیق با کف شیشه ای در دل آبهای زلال خلیج فارس و داشتن چشم اندازه بسیار عالی؛ مخصوصا در لحظه غروب آفتاب، تجربه ای تکرار نشدنی برای مسافران جزیره می باشد.

از دیگر دلایلی که باعث شد تا رزرو هتل ترنج کیش تا این اندازه مورد استقبال قرار گیرد، رستوران با کف شیشه ای آن می باشد. علاوه بر ارائه غذاهای متنوع و با کیفیت و اجرای موسیقی زنده، تماشای رقص ماهی ها در آبهای زلال و درخشان دریا می تواند حس و حال توصیف نشدنی را به همراه داشته باشد.

رتبه بندی هتل های کیش از نگاه مسافران

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از دیگر گزینه های بسیار عالی می باشد که اغلب مسافران کیش اقامت چند روزه در آن را بر دیگر هتل ها ترجیح می دهند. این هتل بخاطر طراحی بسیار عالی که یادآور تخت جمشید و معماری ایران باستان می باشد و همچنین قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار خوب و داشتن امکانات در سطح بالا توانست به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش شناخته شود.

علاوه بر امکانات موجود در اتاق ها و سایر بخش های هتل، قرار گرفتن هتل داریوش کیش در فاصله 5 دقیقه ای با ساحل شرقی جزیره از دیگر دلایل محبوب شدن روز افزون آن می باشد.

هتل ویدا کیش

مدت زمان زیادی از شروع به فعالیت هتل ویدا کیش نگذشته است، اما در همین مدت کوتاه بخاطر ارائه خدمات حرفه ای توسط کارکنان و پرسنل بسیار مودب و مجرب باعث شد تا افراد زیادی رزرو هتل ویدا را انجام دهند. این هتل از سال 1396 به جمع هتل های 5 ستاره کیش پیوست و یکی از بهترین گزینه ها برای افرادیست که قصد دارند در نمایشگاه های بین المللی و کنفرانس های علمی در پردیس دانشگاه بین المللی شریف شرکت کنند.

از جمله امکاناتی که در این هتل ارائه می گردد می توان به اتاق های بسیار زیبا و مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا، امکانات تفریحی و ورزشی از قبیل استخر، ماساژ، سالن بیلیارد، جکوزی، سالن های بازی و ورزش و سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود. می توان دلایل محبوبیت هتل ویدا کیش را در ارائه خدمات و امکانات عالی در موقعیت مکانی بسیار خوب دانست.

هتل سورینت مریم کیش

همیشه منظور از بهترین هتل ها در هر شهر و کشور، هتل های 5 ستاره نمی باشد و در بسیاری از مواقع هتل های 4 و 3 ستاره نیز در سطح مطلوبی قرار گرفته و به شدت طرفدار دارند. در بین هتل های 4 ستاره کیش نیز هتل سورینت مریم توانسته است در طی سالها فعالیت خود طرفداران زیادی داشته و رضایت آنها را کسب کند.

هتل سورینت از سال 1383 در لیست بهترین هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفت و بخاطر داشتن دسترسی بسیار آسان به اسکله تفریحی و مراکز خرید مانند مرکز خرید مروارید و پردیس 1 و 2 و همچنین داشتن قیمت مناسب توانست در لیست بهترین و محبوب ترین ها از نگاه مسافران قرار گیرد.

هتل مارینا کیش

از دیگر گزینه هایی که در رتبه بندی بهترین هتل های کیش قرار گرفته است، هتل مارینا می باشد. هتل مارینا کیش از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره می باشد که به دلایل مختلفی توانست در جذب مسافر موفق باشد. اولین دلیل که این هتل را مشهور کرد، معماری بسیار منحصر به فرد آن و قرار گرفتنش در سواحل مرجانی بود. به طوریکه در کمترین زمان می توان در سواحل مرجانی جزیره قدم زد و آرامش را به معنای واقعی احساس کرد.

علاوه بر این، این هتل بخاطر قرار گرفتن در فاصله بسیار کوتاه با مرکز خرید مرجان و اسکله تفریحی نیز محبوب و پرطرفدار می باشد. نکته بسیار عالی در هتل مارینا استفاده راحت و آسان از امکانات تفریحی و ورزش های آبی در نوار ساحلی آن می باشد. جت اسکی، غواصی و دیگر تفریحات و بازی های آبی در این ساحل به شیوه ای کاملا استاندارد ارائه می گردد و می تواند زمینه ساز زیباتر شدن سفر برای مهمانان هتل مارینا باشند.

هتل شایان کیش

با ورود به هتل شایان کیش باور کردن اینکه این هتل 50 سال قبل ساخته شده است را برایتان سخت می کند، چون اتاق ها و تجهیزات رفاهی و تفریحی موجود در آن در سطح بسیار خوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا مجهز شده اند. هتل شایان کیش در مجموع دارای 4 طبقه و 195 اتاق می باشد و با انتخاب آن می توان براحتی در اسکله تفریحی قدم زد و یا در مسیر دوچرخه سواری جزیره لحظات خوشی را سپری نمود.

از دیگر هتل های بسیار پرطرفدار کیش از نگاه مسافران می توان به هتل 4 ستاره صدف، هلیا، شایگان، میراژ، آرامیس، گامبرون، لیلیوم، کوروش، پارمیس و هتل ایران کیش اشاره نمود.

سامانه رزرو اینترنتی هتل اقامت24 امکان رزرو هتل، ویلا و سایر اماکن اقامتی را در تمام نقاط و شهرهای کشورمان فراهم نموده است. جامع بودن و پوشش تمامی هتل ها، ارائه مشخصات دقیق و فراهم ساختن امکان رزرو هتل با تخفیف به شیوه ای کاملا آسان و مشخص از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سامانه می باشد. پیشنهاد می کنیم برای داشتن اقامت و انتخاب بهتر، حتما مشخصات هر یک از هتل را با دقت مطالعه نمایید و بعد از مقایسه گزینه های مختلف، در نهایت بهترین هتل را رزرو کنید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها