کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صدور فاکتور ابزار مهمی برای تشخیص و رعایت سودهای قانونی


کد خبر : ۶۳۷۱۵یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸:۴۹۱۵۵۸ بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:صدور فاکتور و نصب قیمت از ضروریات است که باید واحدهای صنفی رعایت کنند چراکه صدور فاکتور ...

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:صدور فاکتور و نصب قیمت از ضروریات است که باید واحدهای صنفی رعایت کنند چراکه صدور فاکتور ابزار مهمی برای تشخیص و رعایت سودهای قانونی بوده و اصلاح قیمت ها در این ساختار امکان پذیر است.

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به ضرورت نصب قیمت روی کالاها، گفت: نصب قیمت روی کالا و صدور فاکتور از مدت‌ها پیش الزامی شده بود اما تاکنون اجرایی نمی‌شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف مکلف به نصب قیمت روی کالاها و رعایت قیمت‌های مصوب مراجع ذیصلاح هستند، افزود: درج قیمت یکی از عناصر مهم در روابط بین عرضه‌کننده و خریدار است که می‌تواند از فشار به مصرف‌کنندگان جلوگیری کرده و موجب ایجاد آرامش در بازار شود.

وی با بیان اینکه نصب قیمت بر روی کالا یکی از روش‌های جلوگیری از گرانفروشی است، اظهار کرد: در کنار درج قیمت، صدور فاکتور از ضروریات است که باید واحدهای صنفی رعایت کنند چراکه صدور فاکتور ابزار مهمی برای تشخیص و رعایت سودهای قانونی بوده و اصلاح قیمت ها در این ساختار امکان پذیر است.


ردیابی کالا از تولید تا توزیع با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره لزوم راه‌اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک، بیان کرد: اجرایی شدن این سامانه کارآمد بوده اما نیازمند ایجاد زیرساخت است، در واقع با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک کالا از تولید تا توزیع ردیابی می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توضیح زیرساخت موردنیاز برای راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک، تصریح کرد: راه اندازی این سامانه به منابع مالی و فرهنگ سازی نیاز دارد، تا در نهایت قیمت‌ها بیشتر کنترل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها