کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تداوم سیر نزولی قیمت آهن‌آلات


کد خبر : ۶۱۲۲۸چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲:۳۸۸۲۸۱ بازدید

در مبادلات روز گذشته قیمت پیشنهادی برخی از تولید کنندگان میلگرد کاهش و برخی هم محصولات خود را بدون تغییر روانه بازار ...

آهن‌پرایس- در مبادلات روز گذشته قیمت پیشنهادی برخی از تولید کنندگان میلگرد کاهش و برخی هم محصولات خود را بدون تغییر روانه بازار کردند. بازار قوطی, پروفیل, نبشی و ناودانی کاهشی شد و نرخ سایر محصولات فولادی بدون تغییر ماند. در بخش محصولات ذوبی نیز، قیمت میلگرد در کارخانه و انبار کاهش یافت.

بدین ترتیب روز گذشته میلگرد در برخی کارخانه ها همچون کارخانه سیادن ابهر، خردمدشت و شاهین بناب ۵۰ تا ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش را تجربه کرد. در حوزه ی تیر آهن نیز روند نزولی  در حدود ۳۰/۰۰۰ تومان مشهود بوده است. نبشی , ناودانی , سپری ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان کاهش و در بخش قوطی پروفیل نیز شاهد  ۵۰ تا ۱۰۰ تومان کاهش بوده ایم.

از این رو نوسان قیمت در روز جاری خارج از تصور فعالان بازار نبوده چرا که رویداد غالب این روزهای بازار آهن ثبات و در مواردی نیز کاهش بهای آهن آلات مصرفی می باشد. نکته قابل توجه در میان کاهش ۱۴۰ تومانی به ازای هر کیلو میلگرد آجدار تولیدی کارخانه راد همدان در کنار سایر کارخانه های  هم چون شمس سپهر می باشد.

هم اکنون در بخش قوطی و پروفیل در روز جاری شاهد روند ثبات بهای اعلامی کارخانه ها هستیم . بدین ترتیب در روز جاری نیز بازار در برخی مبادی با سیر نزولی قیمت ها مواجه  می گردد و احتمال ایجاد تغییر در شرایط  بازار فعلی  تا پایان هفته جاری بسیار اندک می باشد. البته این کاهش های لاک پشتی نتوانسته معاملات بازار را گرم کند و سبب رونق بازار های موازی  شود چرا که متقاضیان خرید آهن هنوز بر این باورند که قیمت های واقعی بسیار پایین تر از اعلامی فعلی کارخانه ها می باشد و این روند پلکانی نزولی را آغازی برای رسیدن به قیمت معقول و در هم شکستن مقاومت کارخانه داران در بازار می دانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها