کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
ایرانیان خودروایرانیان خودرو

سئو داخلی سایت چیست و چه تاثیری در رنکینگ دارد


کد خبر : ۶۰۰۴۱سه شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷:۰۲۵۱۱ بازدید

آیا می دانید سئو چیست؟ به مجموعه فعالیت هایی که داخل و بیرون از وب سایت جهت بهبود در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود سئو یا بهینه سازی سایت گفته می شود. سئو به 2 دسته ...

سئو داخلی سایت چیست و چه تاثیری در رنکینگ دارد

سئو چیست؟

آیا می دانید سئو چیست؟ به مجموعه فعالیت هایی که داخل و بیرون از وب سایت جهت بهبود در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود سئو یا بهینه سازی سایت گفته می شود. سئو به 2 دسته داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود که در این مطلب سئو داخلی به تفصیل توضیح داده شده است.

سئو داخلی سایت چیست؟

سئو داخلی سایت به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از بهینه سازی عناصر مختلف یک سایت باعث افزایش رتبه و جایگاه ، ترافیک سایت از موتورهای جستجوگر می شود .

 به سئو داخلی On-Site SEO  وOn-Page SEO نام برد .به طور کلی منظور از سئو داخلی سایت علاوه بر بهینه سازی محتوای سایت ، و هم شامل بهینه سازی کدهای HTML سایت نیز می شود .در مقابل منظور از سئو خارجی ، لینک های خروجی از سایت شما و دیگر عواملی که از محیط مجازی و اینترنت به سوی سایت شما فرستاده می شود .

جهت اجرای بهینه سازی سایت و انجام سئو داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

به غیر از انکه سئوی داخلی باعث می شود که موتورهای جستجوگر از سایت شما تفسیر بهتری داشته باشند به کاربران و بازدیدکنندگان کمک می کند که محتوای صفحه را بهتر درک کنند .

هدف سئو داخلی

در حقیقت ، سئو داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند که محتوایی که کاربران در صفحات شما مشاهده می کنند بهتر درک کنند و میزان ارزش محتوا را از دید آن ها مورد سنجش قرار می گیرد . در این میان موتورهای جستجوگر می توانند به واسطه آن مناسب ترین و بهترین صفحات را با در نظر گرفتن جستجوی کاربران به افراد ارائه دهند .

 هدف اصلی سئو داخلی به اعث کمک به موتورهای جستجو و کاربران می شو شامل درک و ارزش محتوای هر صفحه ، تشخیص محتوای سایت به عنوان مرتبط ترین متن با عبارت مورد جستجو ، ارزیابی و نمایش صفحه در صفحات نتایج جستجو و ارزش گذاری به آن از اهداف نهایی بهینه سازی سایت به صورت داخلی می باشد .

در گذشته استفاده مکرر و زیاد از کلمات کلیدی در نقاط مختلف صفحه به عنوان سئو داخلی درنظر گرفته می شد اما امروزه کلمات کلیدی مرکز توجه سئو داخلی محسوب نمی شوند .

ارتباط سئو داخلی و کلمات کلیدی

در گذشته برای اینکه سایت رتبه خوبی داشته باشد از کلمات کلیدی مورد نظر خود در نقاط مختلف صفحه به تعداد فراوان استفاده می کردند تا اینگونه به موتورهای جستجوگر القا کنند که این صفحات با کلمه کلیدی مورد نظر ارتباط زیادی دارد .

تجربه کاربری اولویت دوم قرار داشت و همین موجب می شد که به سادگی صفحه ای که مورد توجه کاربران نبود در رتبه بالاتر نتایج جستجو قرار می گرفت .

 اما امروزه استفاده از این روش کاربردی ندارد . موتورهای جستجوگر هوشمند صفحات را با توجه به مفهوم و محتوای با ارزششان به کاربران نشان می دهند . هم چنین به عبارات مترادف با کلمه کلیدی توجه می کنند .به تکرار ترکیب های متفاوت از کلمات کلیدی توجه می کنند .

 با اینکه هنوز استفاده از کلمات کلیدی مهم هستند اما کاربرد شکا ثابت از کلمه کلیدی و تکرار در استفاده کردن از آن در محتوا دیگر اهمیتی ندارد .

 آن چه که گوگل برای خود اولویت برای رتبه بندی به یک سایت قرار می دهد ارتباط صحفه با خواسته و جستجو کاربران می باشد . همین اولویت این سوال را در ذهن افراد ایجاد می کند که آیا کلمه کلیدی انتخابی با خواسته کاربران مطابقت دارد یا خیر؟!

ویژگی سئو داخلی

سئو داخلی کم تر به تکرار کلمات کلیدی و قرارگرفتن در جای جای صفحه اهمیت می دهد در مقابل باید به این نکته توجه کرد که کاربران چه کسانی هستند و در جستجوی چه موضوع و محتوایی هستند ، با توجه به آن می توانید موضوعات مختلف را با کلمات کلیدی مناسب و مورد پسند کاربران خود انتخاب کنید .

 از ویژگی و خصوصیاتی که محتوای صفحاتی که دارای سئو داخلی خوب هستند می توان به مواردی چون : صفحاتی که محتوای عمیق درباره موضوع مورد نظر داشته باشند از شانس بیش تری برای کسب رتبه خوب هستند .

تولید محتوا ی مورد پسند کاربران یکی دیگر از ویژگی های سئو داخلی سایت می باشد . محتوای سایت باید بدون موارد آزاردهنده ای چون تبلیغات زیاد و نگارش مناسب باشد .

کپی نبودن مطالب از موارد مهم در سئو سایت می باشد ، مطالب سایت نباید کپی شده از سایت های دیگر باشد و بهتر است به صورت اختصاصی برای سایت نوشته شده باشد .

نتیجه گیری

استفاده از منابع معتبر برای مطالب مورد استفاده در سایت تا کاربر از اعتبار بالای محتوای سایت اطمینان داشته باشد . مطالب بهتر است متناسب با هدف اصلی کاربر و انتظارات آن تهیه شده باشد، چنان چه از کلمه کلیدی خاصی برای کسب رتبه استفاده می کنید ، این اطمینان را داشته باشید که کاربر با جستجوی کلمه وارد سایت شما می شود و اطلاعات کافی را از سایت شما دریافت می کند . شرکت سئوکار خدمات سئو مختلفی ارائه می دهد از جمله مشاوره سئو، آموزش سئو، پشتیبانی سئو و .... جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سئوکار با آدرس seokar.com بازدید نمایید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها