کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فوت کارگر شهرداری به دلیل برخورد با اتوبوس


کد خبر : ۵۹۴۵۶شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱:۵۷۷۵۳ بازدید

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از فوت یک کارگر شهرداری به دلیل تصادف با اتوبوس خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از فوت یک کارگر شهرداری به دلیل تصادف با اتوبوس خبر داد.

سرهنگ رازقی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب افزود: مقارن ظهر دیروز در مسیر بزرگراه یاسینی جنوب به شمال، قبل از پل بابایی،  یک فقره تصادف فوتی به وقوع می پیوندد.

رازقی ادامه داد: بلافاصله کارشناسان پلیس راهور در محل حاضر می شوند و در بررسی های اولیه  مشخص می شود که اتوبوس ولوو به رانندگی مردی  54 ساله بوده است.

 وی افزود: کارشناسان در بررسی های کارشناسی خود به این نتیجه می رسند که راننده اتوبوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گاردریل های سمت راست بزرگراه برخورد کرده و وارد فضای سبز می شود و با عابری 55 ساله که کارگر فضای سبز بود و مشغول چمن زنی بوده برخورد کرده  که متاسفانه عابر در محل حادثه فوت می‌شود.

 وی گفت : کارشناسان راهور، با حضور عوامل اورژانس در محل و تایید  فوت عابر ، نسبت به ترسیم کروکی اقدام نموده و طی صورتجلسه ای جهت سیر مراحل  قانونی به تحویل کلانتری 146 حکیمیه دادند.

سرهنگ رازقی از رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان عزیز اتوبوس خواست ، هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان اقدام به رانندگی ننمایند و چنانچه راننده کمکی و یا شیفت بعدی و یا نفری جایگزین دارند و  آنها شرایط قانونی و مدارک لازم  را جهت طی مسیر در اختیار دارند، ادامه راه را از ایشان کمک گرفته و جان مسافران و عابرین را به خطر نیندازند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها