کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گوشت قرمز باید بر روی 50 تا 60 هزار تومان تثبیت شود


کد خبر : ۵۷۸۷۹یکشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۲۱۳۰۷۷ بازدید

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز اعلام کرد که با واردات گوشت باید قیمت این محصول ...

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز اعلام کرد که با واردات گوشت باید قیمت این محصول را در بازار بر روی هر کیلوگرم ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان تثبیت کنیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 28 بهمن ماه) فراکسیون با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاوری، گفت: حجتی اعلام کرد که بر اساس بنده (خ) ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه با تصویب دولت ۲ هزار میلیارد تومان به منظور بخشودگی سود و جرایم و همچنین سه سال امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه اختصاص داده شده است.


۷۱۱ هزار پرونده در زمینه وام‌های کشاورزان خسارت دیده تشکیل شده است

نماینده مردم رشت ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در این نشست مطرح کرد در بانک کشاورزی ۷۱۱ هزار پرونده در زمینه وام‌های کشاورزان خسارت دیده تشکیل شده که مبلغ با مبلغ 2هزار میلیارد تومان مشکل ۵۶۰ هزار پرونده زیر بیست میلیون تومان حل می‌شود اما برای استمهال وام همه متغازیان ۵ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز داریم که آقای نوبخت قول دادن بخشی از آن را تا پایان سال تامین کنند.


میوه شب عید 20 اسفندماه توزیع می‌شود

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  حجتی اعلام کرد کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند برنج، شکر، روغن و گوشت به میزان کافی تامین شده و در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و همچنین میوه مورد نیاز شب عید مردم از جمله سیب و پرتقال تامین شده و از 20 اسفند ماه به بعد در بازار توزیع می شود.

جعفرزاده گفت: وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد که در زمینه آرد صنفی و صنعتی محدودیتی به وجود آمده بود که اعلام کردیم همانند سال قبل عمل شود و این مشکل را حل کردیم  در حال حاضرعرضه آرد همانند گذشته بدون هیچ کمبودی صورت می‌گیرد.


پیشنهاد صفر شدن تعرفه واردات گوشت قرمز مطرح شده است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجتی اعلام کرد که برای حل مشکل کمبود گوشت در حال واردات این محصول با ارز دولتی و ارز نیمایی هستیم و تعرفه صفر درصد برای واردات گوشت را پیشنهاد دادیم و وفور گوشت را ایجاد می‌کنیم؛ قیمت گوشت را باید بر روی قیمت ۵۰ الی ۶۰ تومان تثبیت کنیم، تصریح کرد:حجتی در این نشست عنوان کرد که  جهت جبران کاهش تولید گوشت اقدام به وارد کردن نژاد رومانوف برای تکثیر نژاد گوسفند چندقلوزا کرده‌ایم که در سال‌های آتی نتیجه می دهد و تا چند سال آینده کشور در تولید گوشت قرمز به خودکفایی می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها