کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار آهن در خواب زمستانی


کد خبر : ۵۶۹۲۶دوشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۳۵۳۳۷۲ بازدید

طی هفته های اخیر بازار آهن در خواب زمستانی فرو رفته است، این در حالی است که حتی تحرکات بورس کالا در روز چهارشنبه نیز موجب افزایش ...

آهن‌پرایس- طی هفته های اخیر بازار آهن در خواب زمستانی فرو رفته است، این در حالی است که حتی تحرکات بورس کالا در روز چهارشنبه نیز موجب افزایش تقاضا نشد. اکثر معاملات در اصفهان در محدوده محصولات ذوب اهن اتفاق می افتاد علی الخصوص مقطع تیرآهندرسایز های ۱۴ و ۱۶ که بیشترین معامله را طی این هفته ها داشته است. یکی دیگر از دلایل رکود بازار، افزایش بارش باران و برف در اقصی نقاط کشور می باشد که حمل و نقل را نیز با مشکل مواجه کرده است. در اولین روز از هفته جاری اخبار بازار آهن الات در رسانه های مختلف بیشتر درباره همایش اخیر فولادی ها بوده است.

طی روز های پایانی هفته گذشته در شرایطی کاملا  نا امید کننده از بهبود تقاضا در بازار متاثر از مخابره نشانه های مثبت دلار حاشیه بازار، اواخر وقت کاری تعدادی از مبادی فولادی فروش هایشان را بستند و به روز شنبه موکول کردند. خبرهای بازار آهن حاکی از وجود نرخ های اسمی از ادامه برقراری ثبات نسبی در حوزه قوطی پروفیل می باشد. اگرچه خبرهای منتشر شده از سمت برخی بنکداران، از افزایش کاملا محسوس تخفیفات ۳۰ الی ۵۰ تومانی در روز گذشته در برخی از این مبادی خبر می دهد.

در این شرایط قیمت قوطی پروفیل ضخامت ۲ میلی متر در بازه ۵۰۰۰ تا ۵۰۵۰ تومان اعلام می شود اما براساس اطلاعات بدست آمده، قیمت های معاملات این محصول بیشتر در محدوده ۵۰۰۰ تومان و حتی کمتر بوده است. در حالت کلی طی روز گذشته مصادف با افزایش نرخ دلار در بازار، شاهد افزایش های جزیی در بخش آهن آلات علی رغم ورود تقاضای جدید به بازار بودیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها