کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید 206 تیپ 6 در سایت دیوار به چه قیمتی؟


کد خبر : ۵۶۸۰۰پنجشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸:۰۴۵۵۷۵ بازدید

پژو 206 در ایران طول عمر مفیدی داشته، این خودرو حتی در کشورهای اروپایی با وجود توقف خط تولید و خودروهای رنگ و وارنگ خارجی چند سال متمادی به عنوان یکی از برترین ...

خرید 206 تیپ 6 در سایت دیوار به چه قیمتی؟

پژو 206 در ایران طول عمر مفیدی داشته، این خودرو حتی در کشورهای اروپایی با وجود توقف خط تولید و خودروهای رنگ و وارنگ خارجی چند سال متمادی به عنوان یکی از برترین ماشین‌های موجود معرفی شده بود. در کشور ما اما قضیه کمی پیچیده است، همه تیپ‌های 206 هاچ‌بک تولید شدند و پس از مدتی تنها 2 تیپ فعال روی صحنه باقی ماندند: تیپ 2 و تیپ 5. اینکه چرا تیپ 4 و 6 که در رده دنده اتومات‌های پژو 206 قرار می‌گیرند، دیگر وارد و مونتاژ نشد، سوالی است که هیچ‌گاه پاسخ دقیقش را نیافتیم. اما کارشناسان ایران خودرو همگی معتقدند تیپ 4،5 و 6 سه مدل از 206 هستند که اکثر قطعاتشان مستقیم از فرانسه وارد می‌شد. همانطور که گفتیم تیپ 5 همچنان تولید می‌شود، تیپ 4 خیلی زود از میادین کناره کشید و تیپ 6 تا سال 1391 مدل صفرکیلومتر داشت. اما به نظر شما خرید پژو 206 تیپ 6 کارکرده به عنوان بهترین خودروی دنده اتومات 206، در حال حاضر با چه قیمتی امکان‌پذیر است؟ برای پاسخ این سوال بهترین راه مراجعه به سایت دیوار است.

206 تیپ 6 مانند یک انسان، باهوش عمل می‌کند. برای مثال 4 شیشه این خودرو برقی است و حتی به صورت اتوماتیک بالا می‌روند، اما وقتی جسمی در برابرشان قرار بگیرد دست از فعالیت می‌کشد و دیگر بالا نمی‌رود. یا مثلا اینکه پدال‌های این خودرو در هنگام تصادف ناگهان جمع می‌شود و این کار ایمنی سرنشینان را تا اندازه زیادی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر تیپ 6 در مقایسه با دیگر اعضای 206 مصرف سوخت بیشتری دارد اما خیلی از مالکین این خودرو می‌گویند در صورتی که با سرعت 90 کیلومتر برانید، مصرف سوخت روی 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر باقی خواهد ماند. همچنین نصب کروز کنترل کمک شایانی به حفظ این میزان مصرف می‌کند. احتمالا حالا متوجه شده باشید به چه علت خرید پژو 206 تیپ 6 کارکرده حتی پس از توقف تولید روی بورس ماند. در سایت دیوار آنقدر آگهی‌های فروش این خودرو زیاد است که نمی‌توان به انتهای آن رسید.

در دیوار خرید پژو 206 تیپ 6 کارکرده در هر قیمتی آگهی شده است، برای مثال در این سایت تیپ 6 مدل 1388 با 146 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 45 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری 206 تیپ 6 مدل 1384 با 200 هزار کیلومتر کارکرد 38 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. طبق گفته‌های فروشنده اتاق این خودرو تعویض و جلوبندی آن نیز به تازگی تعمیر شده است.

همچنین چنانچه قیمت تیپ 6های جدیدتر را می‌خواهید به دست بیاورید، کافی است فیلترتان را کمی محدود کنید. مثلا در سایت دیوار تیپ 6 مدل 1390 با 180 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 57 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته در آگهی دیگری مدل 89 این خودرو 70 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که با بررسی و مقایسه چند مورد می‌توان نتیجه گرفت فروشنده آن در حالت غیرمنصفانه‌ای ارزش‌گذاری کرده است. از همین رو به فروشندگان توصیه می‌کنیم برای سهولت در معامله و فروش خودرو حتما ابتدا به وبلاگ دیوار برای به دست آوردن معیارهای قیمت‌گذاری خودرو رجوع کنند و سپس سری به آگهی‌های خرید پژو 206 تیپ 6 کارکرده بزنند تا حدود قیمت دستشان بیاید.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها