کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش 16 هزار تومانی موز قانونی است


کد خبر : ۵۴۷۸۳جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶:۲۹۱۴۳۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی فروش موز به قیمت هر کیلو 16 هزار تومان را قانونی دانست و گفت: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار ...

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی فروش موز به قیمت هر کیلو 16 هزار تومان را قانونی دانست و گفت: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولاتی که (به صورت عمده) خریداری می‌کنند با ۱۵ تا ۳۵ درصد سود بر اساس فاکتور خرید به فروش برسانند.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفتگو با تسنیم اظهار کرد:  قیمت هر کیلوگرم موز در خرده فروشی 9 تا 12 هزار تومان است اما میزان سود این محصول در خرده فرورشی کم است و بیشتر برای جوری جنس به فروش می رسد و حتی در مواردی زیر قیمت خرید فروخته می‌شود.

وی در واکنش به فروش موز 16 هزار تومانی در بازار گفت: در مواردی ممکن است این محصول تا هر کیلوکرم 16 هزار تومان نیز به فروش برسد و خرده فروشان این اجازه قانونی را دارند زیرا میزان ضایعات در میوه ها به خصوص موز زیاد است اما این محصول همانطور که اشاره شد با سود کم یا بدون سود به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولات که از بازار خریداری می‌کنند با 15 تا 35 درصد سود بر اساس فاکتور خریداری شده به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: امیداوریم که تورم و قیمت کالاهای مختلف که میوه هم شامل حال آن می‌شود در کشور کاهش یابد و قدرت خرید به مردم باز گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها