کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش به جان خودروی پژو 206 افتاد + عکس


کد خبر : ۵۴۷۶۴پنجشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰:۴۷۶۲۷ بازدید

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان قبل از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.

این حادثه ساعت 02:01 دقیقه شب گذشته توسط ساکنان ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 55 به محل حادثه در جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی، بعد از میدان پونک، خیابان هفتم اعزام شدند.

به گفته حسین خرادمهر رئیس ایستگاه 55؛ یک دستگاه خودرو سواری 206 در پارکینگ ساختمان مسکونی به ناگهان دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: هنگامی که به داخل پارکینگ مسکونی رسیدیم دود زیادی تمام فضای پارکینگ را فراگرفته و به داخل طبقات ساختمان و واحدهای مسکونی نفوذ کرده بود.
خرادمهر تصریح کرد: آتش نشانان که مجهز به دستگاه تنفسی شده بودند، درمیان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی خودرو، وارد پارکینگ شدند و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی خودرو پرداختند و آن را در زمان کوتاهی خاموش کردند.

وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان به جستجو در طبقات پرداختند که خوشبختانه ساکنین قبل از رسیدن نیروها و در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده بودند.
خرادمهر با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، دودهای انتشار یافته در داخل ساختمان را به وسیله فن های فشار قوی تخلیه کردند و با ارائه تذکرات ایمنی، به ماموریت خود پایان دادند.

m257o7kv4x5z1vd1191t.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها