کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جدید پژو 206 تعیین شد


کد خبر : ۵۴۳۲شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵:۰۱۲۸۷۱۴ بازدید

شورای رقابت قیمت جدید خودروی پژو 206 را تعیین کرد.

در نرخ‌گذاری اخیر تعدادی از محصولات ایران‌خودرو، سایپا و مدیران خودرو از سوی شورای رقابت، قیمت‌ها حدودا بین چهار تا هفت درصد افزایش و این در حالی بود که قیمت پژو 206 حدود 20درصد کاهش یافته بود. همین موضوع اعتراض ایران‌خودرو را در پی داشت و در نهایت طی مذاکراتی شورای رقابت با پذیرفتن استدلال این خودروساز، قیمت جدید این خودرو را بسته به مدل‌ و تیپ‌های مختلف بین یک تا سه درصد افزایش داد.

به عنوان نمونه قیمت جدید پژو 206 تیپ 5 از سوی شورای رقابت 28 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است که با افزایش یک تا سه درصدی آن قیمت جدید این خودرو بین 36 میلیون تا 36 میلیون و 600 هزار تومان می‌شود. این در حالی است که تاکنون این خودرو به قیمت حدود 35 میلیون و 400 هزار تومان از سوی ایران خودرو به فروش می‌رسید.

عبدالله بابایی با اشاره به اینکه در روند ارائه اطلاعات خودروسازان به شورای رقابت برای اصلاح قیمت انواع پژو 206 در نهایت قیمت این خودرو با افزایش یک تا دو درصدی روبه رو شده است، اظهار داشت: در فرمول جدید دستورالعمل قیمت گذاری برخی از خودروها همانند 206 با ابهامات روبه رو  بودند که در نتیجه ارسال اطلاعات به شورای رقابت با اصلاحاتی همراه شد.

 پیش از این هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو گفته بود: ایران خودرو از همان روزهای نخست انتشار برخی از قیمت ها از سوی شورای رقابت، مغایرت هایی را با اطلاعات و قیمت‌های خود مشاهده کرد که  با تماس با شورای رقابت و ارسال نمایندگان خود به این شورا در نهایت مقرر شده در قیمت برخی از خودروها همانند پژو 206 اصلاحاتی انجام شود.

وی اضافه کرد: در سایر محصولات همانند پژو 405 و پژو پارس نیز نقطه نظرات جزئی مد نظر ما بود که از آن صرف نظر کردیم.

در حال حاضر خودروی پژو 206 تیپ 2 با قیمت 36 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 38 میلیون و 200 هزار تومان و پژو 206 صندوق دار v8 دو ایربگ 38 میلیون و 500 هزار تومان در سطح بازار به فروش می‌رسد.

قیمتهای فوق از سوی خروجی شورای رقابت و خودروسازان اعلام شده و سابقه نشان داده است که مغایرت بسیار زیادی بین قیمتهای این دو سازمان می باشد و ایران جیب هیچ مسئولیتی در قبال قیمتهای ارایه شده ندارد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها