|
تلویزیون 200 میلیارد تومان از آگهی جام جهانی به جیب زد
کد خبر : ۵۳۶۳ | سه شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳:۳۶ | ۴۵۳۴ بازدید |
شرکت رایتل به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی جام جهانی در ایران را در اختیار گرفته است.
سازمان تامين اجتماعي با 34 ميليون بيمه گذار هزينه هاي ساليانه اپراتور سوم را تامين مي کند. برآوردهاي اوليه نشان مي دهد در جریان مزایده آگهی های جام جهانی، سازمان صدا و سیما برای 200 دقیقه آگهی ( آرم آگهی و تیزر) مبلغ 200 میلیارد تومان یعنی هر ثانیه یک میلیون تومان طلب کرده است. براساس جدول قيمت گذاري آگهي هاي سازمان صدا و سيما پخش یک آگهی 25 ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده 65 میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.
در دولت گذشته شرکت رايتل توسط مديران زيرمجموعه سعيد مرتضوي اداره مي شد. در همين دوره زماني موجي از استخدام و توسعه بدون برنامه ريزي در مجموعه رايتل صورت گرفت.
آمارها نشان مي دهد تعداد کاربران اپراتور سوم رايتل کمتر از يک ميليون نفر است.
اخبار مرتبط
دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز میباشد.