کانال تلگرام ایران جیب

تلویزیون 200 میلیارد تومان از آگهی جام جهانی به جیب زد

کدخبر:۵۳۶۳سه شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳:۳۶۴۵۲۹ بازدید

شرکت رایتل به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی جام جهانی در ایران را در اختیار گرفته است.

سازمان تامين اجتماعي با 34 ميليون بيمه گذار هزينه هاي ساليانه اپراتور سوم را تامين مي کند. برآوردهاي اوليه نشان مي دهد  در جریان مزایده آگهی های جام جهانی، سازمان صدا و سیما برای 200 دقیقه آگهی ( آرم آگهی و تیزر) مبلغ 200 میلیارد تومان یعنی هر ثانیه یک میلیون تومان طلب کرده است. براساس  جدول قيمت گذاري آگهي هاي سازمان صدا و سيما پخش یک آگهی 25 ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده  65 میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.

در دولت گذشته شرکت رايتل توسط مديران زيرمجموعه سعيد مرتضوي اداره مي شد. در همين دوره زماني موجي از استخدام و توسعه بدون برنامه ريزي در مجموعه رايتل صورت گرفت.

آمارها نشان مي دهد تعداد کاربران اپراتور سوم رايتل کمتر از يک ميليون نفر است.

علی بابا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها