کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد 117 واحدی شاخص بورس پس از افت 2720 واحدی


کد خبر : ۵۳۴۱دوشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸:۴۶۱۶۱۸ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس پس از افت 2720 واحدی طی 5 روز، سرانجام 117 واحد رشد کرد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس پس از پنج روز متوالی روند کاهشی و افت 2720 واحدی، سرانجام در مسیر رشد قرار گرفت و با افزایش 117 واحدی به ارتفاع 72 هزار و 748 واحدی رسید.

بر اساس این گزارش؛ شاخص های اصلی بازار نیز پس از چند روز افت، سرانجام مثبت شدند به طوری که شاخص‌های صنعت 99 واحد، 50 شرکت فعالتر 4 واحد، آزادشناور 179 واحد، 30 شرکت بزرگ 3 واحد، بازار اول 94 واحد و شاخص بازار دوم 179 واحد رشد را به خود دیدند.

نمادهای معاملاتی نیز در روز جاری روند متعادلی را در پیش گرفتند و رمپنا، تاپیکو و شبندر امروز بیشترین تاثیر را در افزایش نماگر بازار سهام داشتند و نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و شبهرن بیشترین تاثیر منفی بر روند حرکتی دماسنج بازار سهام را از خود بجای گذاشتند.امروز همچنین 425 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 114 میلیارد تومان در 39 هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد و ارزش کل بازار سهام نیز به رقم 347 هزار میلیارد تومان رسید.

نماد معاملاتی شرکت‌های بیمه نوین، کارخانجات داروپخش، نفت پارس، داروسازی سینا، داروسازی فارابی، کیمیدارو، صنعتی مینو، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، اوراق مشارکت شرکت میدکو در جریان معاملات امروز بازار سرمایه به تالار شیشه ای بازگشتند و نماد معاملاتی شرکت‌های زرین معدن آسیا، فولاد امیر کبیر کاشان، پارس پامچال، درخشان تهران، خوراک دام پارس و گرانیت بهسرام نیز تالار حافظ را ترک کردند.

افزون بر این؛ در روزجاری نخستین معامله بازار بلوک در نماد "بانک ملت2" به تعداد 100 میلیون سهم و به ارزش 220 میلیارد ریال انجام شد و اولین صندوق بازارگردانی اختصاصی با هدف افزایش نقدشوندگی سهام در بورس آغاز به کار کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها