کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین مقاصد گردشگری


کد خبر : ۵۳۰۲۶شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲:۲۷۱۷۹۴ بازدید

امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط جهان سفر کنن آسان ساخته و ...

برترین مقاصد گردشگری

امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی می باشد که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست ها و مسافرانی که میخواند به اقصی نقاط جهان سفر کنن آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند. گردشگران و توریست هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند می توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس ترین رستوران ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می کند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند. وب سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تور ها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین بانک های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه ای کامل از اطلاعات جاذبه های  گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان،  اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل ترین پکیج های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها می باشد. در ادامه می توان به برخی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

برترین مقاصد گردشگری

کشور ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا است. تور ترکیه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می شده است. ترکیه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های دنیا است.به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی. کشتی های مسافربری به تمامی نقاط مختلف ترکیه می روند. مسافران این کشتی های کروز مسافری می توانند از بنادر و مراکز شهرهای استانبول، ازمیر و کوش آداسی دیدن کنند. کشتی هایی که بین قبرس شمالی و مرسین و بین بودروم و مارماریس و جزایر یونان حرکت می کنند، گزینه های دیگری برای وارد شدن به سرزمین ترکیه و تور ترکیه هستند. ترکیه با آب های آزاد و کوه های بلند احاطه شده است. این کشور دارای زیبایی های طبیعی فوق العاده ای است. ترکیه دارای شرایط آب و هوایی مختلفی از آب و هوای قاره ای تا مدیترانه ای و اقیانوسی می باشد. چیزی که ترکیه را به یک کشور چهار فصل تبدیل می کند آب و هوای متفاوت آن است که در مناطق شمال ترکیه آب و هوای اقیانوسی و در جنوب آن آب و هوای مدیترانه ای و معتدل حاکم می باشد. شما در تمامی طول سال می توانید ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید زیرا مناطق جنوبی در ماه های تابستان در بین گردشگران بسیار محبوب هستند و مناطق مرکزی و شمالی بیشتر در ماه های زمستان توسط گردشگران بازدید می شوند و دارای امکانات توریستی می باشند.

برترین مقاصد گردشگری

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پر مخاطب ترین تورها در کشور می باشد و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری می باشد زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی می باشد و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر می باشد. دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور می باشد زیرا یکی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاک می باشد. شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها