کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فهرست شرکت‌هایی که خودروهای وارداتی آنها از گمرک ترخیص نخواهد شد


کد خبر : ۵۲۲۵۶پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵:۴۵۲۰۴۲۵ بازدید

فهرست ثبت شرکت‌های واردکننده خودرو که اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی واردات خودرو کرده‌اند و با دستور مقام قضایی از ترخیص خودروهای ...
فهرست شرکت‌هایی که خودروهای وارداتی آنها از گمرک ترخیص نخواهد شدفهرست شرکت‌هایی که خودروهای وارداتی آنها از گمرک ترخیص نخواهد شد

فارس- فهرست ثبت شرکت‌های واردکننده خودرو که اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی واردات خودرو کرده‌اند و با دستور مقام قضایی از ترخیص خودروهای آنها ممانعت به عمل آمده است، منتشر شد.

گمرک ایران به گمرکات اجرایی اعلام کرد بر اساس دستور مقام محترم قضائی تا اطلاع ثانوی از ترخیص خودروهای موضوع ثبت سفارش‌های مورد اشاره در دستور مقام قضایی ممانعت به عمل آورده و با ابطال اظهارنامه‌های مربوطه و همچنین اعاده آنها به خارج از کشور، خودداری شود.

در این بخشنامه به گمرکات اجرایی آمده است: پیرو بخشنامه محرمانه شماره 30254/ 1986/ 2018/ 27210/ 73/ م مورخ 26/ 12/ 96 به پیوست تصویرنامه شماره 1397168001263572 مورخ 22/ 05/ 97 بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۱۲۸ (کارکنان دولت‌) تهران منظم بر ۱۰ برگ شامل فهرست مشخصات ۲۵۸ ردیف شماره ثبت سفارش خودرو ارسال می‌شود.

در پیوست این بخشنامه فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو که مشمول این بخشنامه شده‌اند آمده است که در  اینجا  قابل مشاهده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها