کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میز مذاکره را بدون توافق با ایران ترک نکنید!


کد خبر : ۵۲۱۴دوشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴:۲۶۵۹۹۰ بازدید

کاخ سفید پیش از اعزام هیئت مذاکره کننده آمریکایی به مذاکرات ژنو در سوئیس خطاب به آنها توصیه کرد: میز مذاکرات با ایران را بدون دستیابی به توافق ترک نکنند.

کاخ سفید در آستانه اعزام هیئت مذاکره کننده آمریکایی به مذاکرات سوئیس تأکید کرده بود: میز مذاکرات با ایران را بدون دستیابی به توافق ترک نکنید.یک مقام آمریکایی اعلام کرد نشست ژنو در روزهای 9 و 10 ژوئن(امروز و فردا) پیش از مذاکرات 20-16 ژوئن میان نمایندگان ایران و 1+5 در وین برگزار می شود.

دبکا فایل گزارش داد: تلاش‌ها برای دستیابی به توافق جامع تا 20 ژوئن ادامه دارد. باراک اوباما متعهد شده تا در دوره ریاست جمهوری خود به توافق با ایران دست یابد؛ مذاکراتی که سال گذشته از عمان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

به نوشته این پایگاه نزدیک به آژانس‌ جاسوسی اسرائیل، ریاست مذاکرات امروز دوشنبه در ژنو را بیل برنز معاون وزیر خارجه آمریکا برعهده دارد(که ادعا می‌شود مذاکرات محرمانه میان امریکا و ایران را در عمان رهبری میکرده است). 

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا دیگر فرد حاضر در این مذاکرات است.دبکا فایل به نقل از منابع خود در واشنگتن گزارش داد که کاخ سفید از ویلیام برنز خواسته تا برای پیشرفت توافق موقت هسته ای در ژنو تلاش کند.

این پایگاه می‌افزاید: دولت اوباما و مشاوران وی دریافته‌اند که طرف ایرانی تنها نسخه پیشرفته توافق موقت ژنو در 24 نوامبر را می‌پذیرد. عباس عراقچی روز شنبه اعلام کرد پس از مذاکرات دوجانبه با آمریکا، برای دیدار با مقامات روسیه به رم خواهد رفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها