کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

320 هزار خودرو بی‌ام‌و از بازار جمع می‌شود


کد خبر : ۵۱۹۳۶چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱:۴۸۶۱۲۹ بازدید

شرکت خودروسازی «بی‌ام‌و» آلمان 324 هزار اتوموبیل دیزلی خود را در پی تشخیص نقص فنی منجر به آتش‌سوزی از سراسر اروپا جمع خواهد کرد.
320 هزار خودرو بی‌ام‌و از بازار جمع می‌شود320 هزار خودرو بی‌ام‌و از بازار جمع می‌شود

شرکت خودروسازی «بی‌ام‌و» آلمان 324 هزار اتوموبیل دیزلی خود را در پی تشخیص نقص فنی منجر به آتش‌سوزی از سراسر اروپا جمع خواهد کرد.

به گزارش نشریه فرانکفورتر آلگماینه آلمان، این تصمیم پس از زنجیره آتش‌سوزی‌های خودروهای بی‌ام‌و در کره جنوبی اتخاذ می‌شود. در سال جاری آتش گرفتن ۲۷ خودروی بی‌ام‌و، به خصوص در مدل‌ ۵۲۰D، موجب شد این شرکت ۱۰۶ هزار خودروی تولیدی خود را از بازار جمع کند و در بیانیه‌ای بابت مشکل ایجاد شده پوزش بخواهد.

مشکل جدید به قطعه‌ای برمی‌گردد که به منظور کاهش تولید آلاینده دی‌اکسید کربن در موتور این خودروها تعبیه شده است.

کیم هوی‌جون، مدیر شرکت بی‌ام‌و در کره جنوبی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفت: « از اینکه به خاطر سری حوادث آتش‌سوزی باعث ایجاد نگرانی و اضطراب بین مردم و مقامات شدیم صمیمانه پوزش می‌خواهیم. »

mj5vadj51anlewacit8.jpg

به گزارش خبرگزاری یون‌هاپ کره‌جنوبی ۱۳ صاحب خودروی بی‌ام‌و طی شکایات مجزا به دستگاه قضائی این کشور، هرکدام به مبلغ حدود ۵ میلیون دلار، علیه این شرکت خودروسازی درخواست غرامت کرده‌اند.

غول خودروسازی آلمان مدتی پیش نیز ۳۱۲ هزار خودروی محصول خود را در بریتانیا به دلیل خطر توقف ناگهانی حین حرکت فراخوانده بود.

شرکت دیگر خودروسازی آلمان، آئودی، نیز سال گذشته ۸۷۵ هزار دستگاه ماشین تولیدی خود را به دلیل مشاهده مشکلی در سامانه گرمایشی از بازار جمع‌آوری و تعمیر کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها