کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
ایرانیان خودروایرانیان خودرو

ملی پیامک، بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه


کد خبر : ۵۰۸۲۷چهارشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۴۲۴۲۰ بازدید

یکی از تجربه‌های خوب آدم‌ها در زمان خرید کردن، رفتار خوب فروشنده و خدمات پس از فروش اوست. این حس خوب برای هر کسب و کاری اعتبار است و باعث می‌شود مشتری از خرید لذت ببرد.

یکی از تجربه‌های خوب آدم‌ها در زمان خرید کردن، رفتار خوب فروشنده و خدمات پس از فروش اوست. این حس خوب برای هر کسب و کاری اعتبار است و باعث می‌شود مشتری از خرید لذت ببرد.

ملی پیامک

در دنیای دیجیتال هم همین‌طور است. مثلا زمانی که کسب و کارها به دنبال خرید یک پنل اس ام اس خوب برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند، نحوه عملکرد سامانه‌های پیامکی در تصمیم‌گیری آنها بسیار تاثیرگذار است. بسیار مهم است که سامانه پیامکی امکانات کامل داشته باشد، پشتیبانی 24 ساعته ارائه کند و بسیاری ویژگی‌های دیگر. در این مطلب من مهمترین ویژگی‌های یک سامانه پیامک تبلیغاتی را به شما نشان می‌دهم و به شما می‌گویم کدام سامانه پیامکی در ایران تمام خدمات مذکور را ارائه می‌کند.
 

اصلا پیامک تبلیغاتی به چه دردی می‌خورد؟

بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین و موثرترین روش‌های بازاریابی است. استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی، باعث افزایش سرسام‌آور فروش شما می‌شود زیرا این روزها همه به موبایل دسترسی دارند و دریافت اس ام اس هم نیازی به اینترنت ندارد. در نتیجه بیشتر مخاطبان شما اس ام اس تبلیغاتی شما را می‌بینند. درست است که استفاده نا‌درست از این ابزار فوق‌العاده، باعث شده است که عموم دیدگاه‌ها نسبت به آن منفی باشد اما اگر از راه درست و اصولی آن انجام شود تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دیده شدن کسب و کارها می‌گذارد.
 

چه خوب! حالا برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید چه کارکنم؟

حالا که با مزایای شگفت‌انگیز پیامک تبلیغاتی آشنا شدید وقت آن رسیده است تا یک خبر بد به شما بدهم. فرستادن پیامک تبلیغاتی انبوه آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست!

ملی پیامک

سامانه‌های پیامکی بسیاری در ایران مشغول به کار هستند و هرکدام خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. پیدا کردن یک پنل اس ام اس معتبر، سخت‌ترین کار شماست. اما من به شما ویژگی‌های یک سامانه پیامکی عالی را می‌گویم تا با آگاهی اقدام به خرید یک پنل اس ام اس کنید.

به هر سامانه پیامکی که انتخاب کردید، دقت کنید؛ حتما حتما باید این 4 ویژگی را داشته باشد:

  1. پشتیبانی:

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه پیامکی نحوه پشتیبانی آن است. وجود تیم پشتیبانی مسلط و در دسترس استفاده از خدمات را برای کاربران راحت می‌کند. زیرا پیامک تبلیغاتی نوعی از بازاریابی است که می‌تواند در هر ساعتی از روز انجام شود و کاربران در هر لحظه ممکن است با سوالی مواجه شوند. به همین دلیل داشتن پشتیبانی 24 ساعته یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب یک سامانه پیامک تبلیغاتی است.

  1. بانک شماره موبایل:

شاید مهمترین معیار انتخاب یک سامانه پیامکی بانک شماره موبایل‌های آن باشد. سامانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید شماره تمام شماره موبایلهای کشور (همراه اول و ایرانسل) را به تفکیک شهر، کدپستی، جنسیت، اصناف و ... در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید پیامکهای خود را به دست مشتریان واقعی خودتان برسانید.

  1. سهولت استفاده:

 یک پنل ارسال پیامک زمانی بهترین است که کار کردن با آن راحت باشد. شما که قرار نیست بین انبوهی از دکمه‌ها و ابزارها سرگردان باشید. همچنین نباید برای دسترسی به پنل خود دچار سختی بشوید. سامانه های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه ها هستند. سامانه های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از اینترنت استفاده می کنند، مشکلاتی دارند که بزرگترین آن ها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است .بهترین سامانه پیامک تبلیغاتی آن است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار بگیرد تا نیازی نباشد برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

ملی پیامک

  1. به روزرسانی سامانه:

شماره موبایل‌های یک سامانه پیامکی باید به صورت مداوم به روزرسانی شود و این به‌روز رسانی هم کاری پرهزینه است. به همین دلیل سامانهها دارای مدت مشخصی برای استفاده هستند. یک سامانه پیامکی که پنل اس ام اس خود را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار می دهد قطعاً قصد به روز رسانی آن را ندارد. در زمان خرید پنل اس ام اس حتما از آپدیت شدن آن اطمینان حاصل کنید.
 

اما حالا کدام سامانه این ویژگی‌ها را دارد؟

در ایران سامانه‌های پیامکی بسیاری فعالیت می‌کنند که بیشتر آنها خوب و قابل و اعتماد هستند و تمام 4 ویژگی بالا را دارند. اما پیشنهاد من به شما سامانه پیام کوتاه ملی پیامک است. زیرا افزون بر 4 ویژگی مهم بالا، چند ویژگی شگفت‌انگیز دیگر هم دارد که آنها را به شما می‌گویم:

ملی پیامک

تست رایگان

این یک امکان عالی است که شما بتوانید از نسخه نمایشی (DEMO)یک پیامکی سامانه استفاده کنید و محیط کاربری ابزارها را بررسی نمایید تا اگر مورد تایید شما قرار گرفت اقدام به خرید پنل اس ام اس آن نمایید. تست چند روزه رایگان از جمله امکاناتی است که تنها سامانه ملی پیامک در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

بازگشت هزینه پیامک

مسلما هیچ یک از کاربران دوست ندارند بابت پیامک هایی که ارسال نمیشود هزینه ای بپردازند. در ملی پیامک در صورتی که پیامک های شما به مقصد نرسد هزینه ی پیامک ها بدون هیچ کم و کاستی به شما عودت داده میشود.

امکان ارسال خودکار

شما در ملی پیامک میتوانید به راحتی سایت یا نرم افزار خود را از طریق نمونه کدهای ارائه شده در پنل و با استفاده از پلاگین و افزونه مورد نظر به پنل پیامکی خود متصل کنید تا پیامک ها به صورت خودکار ارسال شوند.

شارژ الکترونیک

یکی از ویژگی‌های مهم ملی پیامک امکان افزایش اعتبار حساب از طریق پرداخت آنلاین می باشد. زیرا در بسیاری از موارد ممکن است کاربران جهت ارسال پیامک عجله داشته باشند، شارژ آنلاین و سریع می تواند کمک بسیاری به آنها در این زمینه کند.

وبلاگ بسیار قوی

سامانه ملی پیامک دارای یک یک سایت و وبلاگ بسیار قوی می‌باشد که شما را از جستجو در سایت‌های مختلف بی‌نیاز می‌نماید. وبلاگ ملی پیامک شامل مطالبی مختلفی می‌باشد من جمله آموزش کار کردن با پنل اس ام اس، نحوه نگارش یک اس ام اس تبلیغاتی جذاب، معرفی مزایای پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف و ....

به روز رسانی هفتگی

ملی پیامک بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده و به صورت هفتگی به روز میشود و همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد.

ملی پیامک

مشتریان ملی پیامک

معمولا در زمان انتخاب هر سرویسی خوب است که سابقه فعالیت سرویس‌دهنده را بررسی کنیم. این بررسی باعث می‌شود که تصمیم‌گیری و روند اعتماد کردن راحت‌تر باشد. آشنا شدن با مشتریان ملی پیامک میتواند شما را درباره کیفیت و نحوه خدمات رسانی سامانه راهنمایی کند. برندهای بسیاری برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از ملی پیامک استفاده میکنند از جمله:

  • کارخانهها: ( سان استار، می ماس، ایران خودرو، پگاه، چرم مشهد و ...).
  • وب سایت ها: ( رایانمهر، البرز مارکت، ایران گراند، مدیر سایت، رسانه پونه و...)
  • سازمان ها: (دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرکت آب و فاضلاب، مجتمع فنی تهران، مدرسان شریف و ...)
  • بیمه ها: (آسیا، پارسیان، ایران، البرز، سامان، پاسارگاد و...)
  • بانک ها: (ایران زمین، کوثر، ثامن الحجج و...)
  • آژانس‌های هواپیمایی: (ماهان، الی گشت، نیل گشت روز و...)

در نهایت برای انتخاب یک سامانه پیامکی بهتر است تمام جوانب را در نظر بگیریم و بعد از یک بررسی دقیق اقدام به خرید نماییم. یک سامانه پیامکی خوب باید تمام ویژگی‌های ذکر شده در این مطلب را داشته باشد.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها