کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استیضاح روحانی تا 15 روز دیگر کلید می‌خورد


کد خبر : ۵۰۳۳۵سه شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲:۳۲۹۲۳۸۰ بازدید

امیر خجسته، نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: ما 10 تا 15 روز به دولت فرصت می‌دهیم تا برنامه‌های ...
استیضاح روحانی تا 15 روز دیگر کلید می‌خورداستیضاح روحانی تا 15 روز دیگر کلید می‌خورد

به گزارش ایران‌جیب از جهان‌نيوز، امیر خجسته، نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: ما 10 تا 15 روز به دولت فرصت می‌دهیم تا برنامه‌های خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی را به مجلس ارائه کند و اگر نتواند ما در مجلس استیضاح  وزرای اقتصادی دولت و موضوع عدم کفایت رئیس جمهور را در مجلس کلید خواهیم زد و صد البته این استیضاح و عدم کفایت نه با اهداف سیاسی بلکه به خاطر ناتوانی در حوزه اقتصادی است، این خواسته مردم است و ما از آن یک درصد هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

کواکبیان: روحانی شرایط کشور را به مردم توضیح دهد

مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس، اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش قیمت سکه، ارز و دلار هستیم و ۲۰ روز است دولت و رییس‌جمهور در این باره سکوت کردند.

وی افزود: رییس‌جمهور باید با مردم صحبت کند و شرایط کشور را به مردم توضیح دهد. چند روز پیش من گفتم با این وضعیت افتخار نداریم که از دولت حمایت کردیم، اما عده‌ای از من ایراد گرفتند، حالا شرایط را ببینند، رییس‌جمهور اگر می‌گوید برخی چوب لای چرخ دولت می‌گذارند به مردم توضیح دهد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و تیم اقتصادی دولت باید با مجلس و دستگاه قضایی هماهنگ باشند، اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند رییس‌جمهور عمدا می‌خواهد کشور را به هم بریزد، این خیلی خنده‌دار است. ما باید از رییس‌جمهور بخواهیم به صورت قانونی در مجلس حاضر شود و توضیحاتی درباره شرایط بدهد تا مشکلات کشور حل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها